30-06 Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Noen som har vært noe borti marlin børsene? Og om det er noe en må være forberedt på eller noe som kan skje osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Litt uspesifisert spörsmål.... Hva er det du luirer på og til hvilken rifle (módel) og til hvilket bruk. Sist jeg sjekekt sto det fire marliner i sakpet mitt, men jeg vet ikke om det er noe som kan hjelpe deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Burde ikke tråden vært under rifle? Eller får vi se Marlinbørser i praktisk snart? Semi-auto standard..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Er det 'levertyper' trenger du ikke frykte noe som helst for fungerer altid . Eneste problemet jeg har hatt er microgrovriflene i for eks 44 mag. vil ikke samle med rene blykuler hvis du skal støpe . Bruk søkerfungsjonen her så finner du mere om Marlin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Kan ikke noen flytte denne til Rifle kat. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Tja... Jeg har vurdert en 24" marlin i .44 mag til Manuel Open klassen jeg da... Forøvrig er påstanden om marlins leveraction børser alltid funker, forhloldsvis overdrevet. Det er et helt hav av ting som kan gå galt der også, alt avhengig av bruk, model, modifikasjoner, ammo osv. I pistolkaliber børsen kan man få "the dreaded marlin jam" om mn skyter ofte og ikke minst fort (CAS type skyting med andre ord) Jeg har hatt en slik jam, på min .44 mag 1894, og måtte bytte heisen med en nyere type for å fikse det. Når det er sagt, så tror jeg Marlin LA rifler har mindre krøll en andre LA rifler (Kanksje muligens med untak av winchesters 1894 i 30-30) (Og om vi får det helvetes trommel magasinet til 1911 til å funke, skal nok Camp Carabinen få prøvd seg på et stevne også ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts