forex Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Hallo! Härkila lappmark-buksa mi, har fulgt meg no i snart 9 år, og har blitt HARDT brukt. No har den imidlertid sprukket i skrittet på to plassar, og er nødt å sende inn buksa til reprasjon. Er det nokon som veit kor det er best å sende den inn? Butikken eg kjøpte buksa i, er nedlagt for lengst... Er no på tredje året eg skulle ha sendt den inn For god til å kastast, men vatnet følg låret, og inn gjennom sprekkene..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulf Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Kontakt importøren, som sikkert linker deg opp med produsenten. Funker ikke det, så kontakt Norrøna. Mener å ha hørt et sted at de kan reparere klær selv om de ikke har produsert dem selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
murre Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 eg sendte mi bukse til Seeland Norge AS for reperasjon. Dette var riktignok ein reklamasjon på ei nesten heilt ny bukse, men dei bør vere behjelpelige med å reparere brukt utstyr også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiko Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Hei Kontakt seeland norge v/frits, mob 90044018 mvh Taiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeger86 Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Nokon som veit om dei sel membran-lappesett, som ein kan bruke sjølv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts