Askeladden Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 (edited) Må fortelle at jakta mi er berget takket være kammeret og en utrolig hjelpsom person. Jeg fikk min lenge etterlengte rifle etter mye venting (Blaser r93 ic). Det som var krisa var at leverandør ikke klarte å skaffe meg et sluttstykkehode i cal 308. fordi dette måtte produseres, og det kunne ta noen uker........lang historie. Jeg ble temmelig fortvila, gikk inn på kammeret og skrev mi nød. Da skjedde det utrolige , jeg fikk mail fra en på kammeret om at han kunne låne meg et sluttstykkehode til jeg fikk mitt. I går fikk jeg sluttstykkehode i posten, og i dag har jeg fått skutt opp. ( rifla var helt fantastisk!!) Vil med dette takke kammeret og en mann som berget jakta mi Ståle Aanonli! ) (saan) Dette betydde mye for meg!! Denne historien viser for et fantastisk redskap "kammeret" er for jegere og skyttere!! Lurer derfor på hvordan jeg blir medlem i NOJS. m.v.h. Glad Blaser eiger. Edited September 5, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinhard Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Det er virkelig godt å lese slikt som dette. Et eksempel til etterfølgelse Send en , PM til Krone og du vil være Nojsmedlem ganske snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts