red neck Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 hei lurte på kor mange kilo moment på løp å ståken 202 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Stokken drar jeg til "sånn passe"... Skruene til pipa, 7 nm. Ofte drar jeg til de skruene "sånn passe" også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenTarget Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 (edited) fjernet Edited November 28, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Er vel så enkelt at fabrikken har endret spesifikasjonene da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagl Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Det er forskjell på hvilken låskasse man har i 202. Alu-kasse har mindre moment enn stålkasse. I min stålkasse måtte jeg opp i 8Nm for å få gode samlinger. Det er ikke å anbefale i alu-kasser. Les bruksanvisning for DITT våpen, det er nok best. Eller rådfør deg med Landrø, da har du ditt på det tørre. Mvh Dagl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts