Jump to content

Jaktfilmer fra folket


Teigen92

Recommended Posts

  • 5 months later...

Gratulerer.Flotte filmer å god skyting..

Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n.

Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren.

Gjerne med vingen ut på noen av de også.

Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer.Flotte filmer å god skyting..

Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n.

Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren.

Gjerne med vingen ut på noen av de også.

Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned.

 

Hei. Vi prøvde en stund tidligere å legge de ut som lokkefugler med utbredte vinger, men vi sleit med at de "råtna" i solsteiken og fikk en sur lukt. Etter dette tok vi de inn bak kamoen i skyggen :wink: (er forresten med i filmen)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer. Flotte filmer. Blir artig for deg når du blir eldre å se tilbake på disse. Skal jaggu si du hadde draget på skytinga. Kan jeg spørre hvilket kamera dere bruker

 

 

 

Meget bra! Må si jeg spesielt falt for den bukkefilmen. -Det morgenlyset i starten virket helt magisk. Noe å varme seg på i vinterkulda! Var det bukken som lå og gresset rett under geita?

 

 

 

Hei! Hyggelig at dere likte filmene :)

 

Kameraet vi bruker er et Canon HV30 med DM-50 mic og raynox vidvinkel.

 

Det er bukken som står under geita der ja :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Først og fremst må du registrere en brukerkonto på youtube. Er begrensning på 10 min pr filmsnutt, er ikke helt sikker på begrensningene på fil størrelse. men er de for store kan du konvertere dem til ett annent format:) selv bruker jeg prism video konverter:) Vis du ikke får det til så kan jeg sikkert legge de ut for deg =)

Mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Her kommer en liten snutt fra beverjakta i år. Det ble en spennende kveld som nesten endte med beverfall. Dårlig vinkel for skytteren gjorde at skuddet ble holdt tilbake denne gang. Håper det er flere der ute som har noen filmsnutter de vil dele. Alltid like moro å se andres arbeid :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Har lagt ut noen klipp på firmabrukeren vår på youtube. Alle jaktklippene er filmet med ContourHD montert på pipa.

 

Rådyrjakt med beagle, av alle ting:

 

 

Skikkelig rådyrjakt, med drever:

 

 

Stålos på elgkalv med halvstøver Karo:

 

 

Mer stålos på elg med Karo, ku&tvillinger denne gangen.

 

 

Ligger noen klipp til her:

 

http://www.youtube.com/user/ABCFritid

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...