Teigen92 Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Hei! Her kan alle de som har med seg videokamera på tur legge inn sine filmer og snutter. Starter med å legge inn et klipp fra min første bukkefelling, hadde vært kult om dere kunne komentert den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poacher Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Også linksskytter Det er flere av oss her inne. Meget bra, og gøy å få det på film! Gratulerer så mye Kjetil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAN Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Gratulerer flott film og flott bukk!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest graahund Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Kjempe fin filmsnutt og flott bukk. Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Flott video, gratulerer med bukken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktlykke Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Gratulerer så mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMH Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Ja Kjetil dette var en flott filmsnutt.......fin filming og bra jobba! Så ut som alt gikk etter planen.... Grattis med første bukken!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordon setter Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Herlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Skal prøve å filme litt jakt utover høsten nå. Nå har jeg kjøpt et bedre kamera også, så forhåpentligvis vil det bli bedre bildekvalitet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Gratulere så mye! Kjempefin bukk og fin filmsnutt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramski Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Gratulerar med ein flott bukk. Bra film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daywalker Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Gratulerer med bukken! Flott filmsnutt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Her er enda en film. Litt av duejakt fra 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
358 Win Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Gratulerer. Flotte filmer. Blir artig for deg når du blir eldre å se tilbake på disse. Skal jaggu si du hadde draget på skytinga. Kan jeg spørre hvilket kamera dere bruker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alenate Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Gratulerer.Flotte filmer å god skyting.. Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n. Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren. Gjerne med vingen ut på noen av de også. Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenris 3006 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Meget bra! Må si jeg spesielt falt for den bukkefilmen. -Det morgenlyset i starten virket helt magisk. Noe å varme seg på i vinterkulda! Var det bukken som lå og gresset rett under geita? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian T Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Gratulerer.Flotte filmer å god skyting..Men hvis jeg kan komme med ett lite tips,bruk de duen du skyter som lokkeduer og ikke legg de bak kamo`n. Bare å legge de ut å sette en pinne under hodet så det blir løftet litt,eller la det hvile på noen strå fra åkeren. Gjerne med vingen ut på noen av de også. Er hvertfall noen jeg har funnet effetivt,jo flere lokkefugl jo letter å få de ned. Hei. Vi prøvde en stund tidligere å legge de ut som lokkefugler med utbredte vinger, men vi sleit med at de "råtna" i solsteiken og fikk en sur lukt. Etter dette tok vi de inn bak kamoen i skyggen (er forresten med i filmen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.G Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Kjempebra tråd og bra filmer! Håper flere har noen snutter å legge ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Gratulerer. Flotte filmer. Blir artig for deg når du blir eldre å se tilbake på disse. Skal jaggu si du hadde draget på skytinga. Kan jeg spørre hvilket kamera dere bruker Meget bra! Må si jeg spesielt falt for den bukkefilmen. -Det morgenlyset i starten virket helt magisk. Noe å varme seg på i vinterkulda! Var det bukken som lå og gresset rett under geita? Hei! Hyggelig at dere likte filmene Kameraet vi bruker er et Canon HV30 med DM-50 mic og raynox vidvinkel. Det er bukken som står under geita der ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjortebukken@ Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Kjempefine filmer! Ser ut som det bor en liten clausen i deg:)) Håper du legger ut flere snutter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Har alltids lagt disse ut andre plasser her på forumet...... men slenger dem ut her også.... Fra seljakt 09.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger93 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Enig i det hjortebukken sier, virkelig bra jobbet. Likte filmene veldig godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spetsen Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Morsomt og se andre sine snutter:) Bra filming og bra jakting! Selv har jeg akkurat kjøpt kamera , å har kun fått filmet litt lokking av rev. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flyfisher Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Jeg har et par opptak av vilt som hadde vært moro å lagt ut på youtube, men jeg har ikke nok kunskap for det og jeg tror de snuttene som jeg har er for store. (1 GB og 470 Mb) -er det noen her som kan hjelpe til ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spetsen Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Først og fremst må du registrere en brukerkonto på youtube. Er begrensning på 10 min pr filmsnutt, er ikke helt sikker på begrensningene på fil størrelse. men er de for store kan du konvertere dem til ett annent format:) selv bruker jeg prism video konverter:) Vis du ikke får det til så kan jeg sikkert legge de ut for deg =) Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted May 15, 2011 Author Share Posted May 15, 2011 Her kommer en liten snutt fra beverjakta i år. Det ble en spennende kveld som nesten endte med beverfall. Dårlig vinkel for skytteren gjorde at skuddet ble holdt tilbake denne gang. Håper det er flere der ute som har noen filmsnutter de vil dele. Alltid like moro å se andres arbeid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian84 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Dem fleste har vel sett disse men synes dem har en verdig plass her http://www.youtube.com/watch?v=rsQIBui0 ... re=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sørlandsjeger Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Bra initiativ! Min første hare: Fetter i samme situasjon: Unggutt blir overlykkelig over første hare: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted May 15, 2011 Author Share Posted May 15, 2011 Mange bra snutter her nå! Dette liker vi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård 308 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 bra filmet Teigen har selv tenkt å skaffe capscamera for bruk på fks gås og due Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finsk Spets Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Her er en liten snutt fra beverjakta i vår.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donner Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 (edited) Litt warthog jakt http://www.youtube.com/verify_age?next_ ... MFuN5LfhIY Reebuck hunting " target="_blankNyala jakt med felling av meget stor nyala! " target="_blank" target="_blank Edited April 21, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AHL Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 (edited) Første filmen fra meg. Beverjakt med Lidmedia http://www.youtube.com/user/Lidmedia?feature=mhee Edited August 15, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
side by side Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 artig film og gratulerer med fin fangst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xesray Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Mange fantastiske filmer her Har ikkje jakt filmer bare filmer fra leirdue banen. Ikkje kan eg rediger filmer, ikkje har eg prøvd heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigen92 Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Legger ut en ny liten film. Denne gangen er det rådyrbukker som er i fokus. http://www.youtube.com/user/friluftpaafilm?feature=mhee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest graahund Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Artig film det der Teigen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLESER Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Legger ut et par snutter fra starten av årets revejakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian84 Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Trailer på 100% Elgjakt av Manollo Rodriguez. Ene klippet er vel nesten selvforsvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortens61 Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Hei! Hvorfor opereres det med lyddemper på denne youtube-snutten da folk her inne på kammeret mener at demper ikke er lovlig i sverige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villmænn Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Hei. Lyddemper er lovlig i sverige, men søknadspliktig Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian84 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Trenger bare en egen tillatelse fra svensk politi på demperen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctm-4 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Her er en liten snutt fra siste canada tur....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.223Hugo Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Første forsøket med actionkamra " target="_blank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctm-4 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Gås og 22lr ?????? Men ellers bra film.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.223Hugo Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 (edited) 22lr mest for mink og kråke på post. Har blitt brukt til avlivingsskudd også. På gåsa brukes .223 Edited August 29, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctm-4 Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Første forsøket med actionkamra " target="_blank" target="_blank Hvilket camera bruker du? Og hvordan har du montert d ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.223Hugo Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Bruker et Contour HD, montert på siden av hodet i slalombrillestrikk. http://www.jaktfall.no/produkt/viltkame ... -1920x1080 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctm-4 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Er det virkelig ingen flere som har en snutt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Har lagt ut noen klipp på firmabrukeren vår på youtube. Alle jaktklippene er filmet med ContourHD montert på pipa. Rådyrjakt med beagle, av alle ting: Skikkelig rådyrjakt, med drever: Stålos på elgkalv med halvstøver Karo: Mer stålos på elg med Karo, ku&tvillinger denne gangen. Ligger noen klipp til her: http://www.youtube.com/user/ABCFritid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts