CanadaJeger Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hei, har sett på nett og finner ingen som har ekstra batterier til Nordicom Hunter. (finner ikke en gang en Nordicom hjemmeside) Trenger enten ett ekstra batteri, eller en sigartenner lader for denne jaktradioen til elgjakta. Tviler på at ett batteri holder i ei drøy uke. Noen som vet råd om hvordan jeg kan forsikre meg at jeg har strøm på radioen hele jakta? Lurer også på om det er noen som vet hvor en kan kjøpe en god øremusling som har 3,5mm jack... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forex Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Sjekk denne sida her : http://www.midpoint.no/index.php?option ... 1&Itemid=1 Meinar det skal passe, ser du bak på radioen din, ser du at den er merka med rexon... Nordicom og Rexon 328 er like. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CanadaJeger Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Takker Forex!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sauer 150 Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Jaktdepotet har ekstra batterier, tørrbatteri kassett på lager. Koster ikke all verden heller Øremuslinger og monofoner også. Om du ønsker IP godkjente saker må du ty til Icom sine som forøvrig passer om hverandre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts