Troya2000 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Hei, sitter her og venter på en brukt Mannlicher modell M med original svingmontasje og 30mm ringer, som ligger hos en forhandler, i påvente at de skal klare å skaffe 1” ringer som passer til denne montasjen. Men dette begynner å ta tid, noe jeg for øyeblikket begynner å gå tom for tid pga oppskyting og rypejakt. Har ingen peiling på hva av 1” ringer som kan og vil passe til denne rifla/montasjen, og håpet på at det er noen brukere som kan gi meg noen tips ang denne saken, slik at jeg bare kan be dem slenge rifla i posten umiddelbart, så ordner jeg resten selv… Er meget takknemlig for svar (gode svar) Edited September 1, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raudnakke Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Steyr har sin egen montasje ja... Brukte kan du finne her http://www.egun.de/market/list_items.php?PHPSESSID=379bdeb19a02b31a31d379b6b739811a&mode=qry&cat=61&query=Steyr&plusdescr=on&onlycat=on Jaktdepotet er vel norsk forhandler, så du kan jo høre med dem... Ellers lager vel EAW også montasjer til dem, der må du nesten høre med Landrø.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troya2000 Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Takker for svar! Jaktdepotet har ikke, så jeg får prøve Landrø i morgen samt sjekke litt rundt EAW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssgp2 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hei,har selv Steyer sin sving montasje,men jeg har også andre Steyere med Eaw sving montasje,jeg er mere fornøyd med dissa da det er flere justerings muligheter på disse. Rent utseendemessig så er Steyer sin sving montasje mye mer ellegant en Eaw sin. SSGp2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts