Nemo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Av ren sløvhet har jeg glemt å pusse løpet på min Lakelander i 270W, så etter et å har det blitt litt brunt av rust innvendig! Rifla har hatt en fabelaktig presisjon og løpet har ikke hatt det minste problemer med mantel! Den har gått ca 1000-1500skudd og jeg håper jeg slipper å bytte løp! Har oljet inn løpet gjentatte ganger og er nå klar for bronsebørsten!! Noen som har tips for å begrense skadeomfanget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimjorgen Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 dieselbad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkel95s Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Pleier å bli bra med å dra av ett par skudd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemo Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 løpet ble veldig blank etter å ha blitt oljet jevnlig 1 uke med våpenolje! Så etter bronsjebørsten ser det veldig bra ut! gjennstår å teste på skytebanen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts