Jump to content

Kven skal på LS?


VestlandsJeger

Recommended Posts

Eg får for ordens skuld nevne at eg skal eg og.

Tradisjonen tru vert det skyttarcamp, campingvogn med fortelt, dårleg skyting og rein listefyll resultatmessig.

Eg tek på meg litt ansvar med å sørge for litt dårlege resultat. Då verkar resultata til dokke som er betre mykje meir imponerande :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Eg tek turen i år.

Skal skjote Mil NM på fredag og laurdag og klasse 4 på sundag og tysdag.

I tillegg skal eg i gjestebod på laurdagskvelden, så det vert litt travelt...

 

Men det vert lite camping og sosialt utanom skjotinga, burtsett frå nått til laurdag då forsvaret ordnar tak over hovudet på hardt underlag... Eg tenkte å køyre att og fram sidan det berre er ca 20 mil ein veg i år.

Link to comment
Share on other sites

 

jeg skal. reiser om en uke. blir kansje et NC stevne eller to, så mil NM, så LS.

 

skyte kl AG3 og Kl.5 så det blir skyting fredag, lørdag, mandag onsdag pluss samlagsskyting og eventuelle finaler.

phu!

 

Lykke til høggern! Du gjorde det jo relativt bra på "NordNorsken" så det ville ikke forundre meg om du ikke stikker av med et beger eller enda bedre... Skulle gjærne ha vært dær men prioriterer ferie i finnmark for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Det er klart me skal på LS! Reiser vel fredag - rekrutten i familien skal i gang laurdag. Reknar med å skyte Lunde og Drangedal på turen, og skyt Styrvoll onsdag kveld. Hadde 30 treff (og godt over 30 grader...) i felten sist me var i Evje og håpar sjølsagt på å repetere det. Elles er målet ei stjerne på banen. Time vil sjåvv...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...