Jump to content

3 forsøk på hagle kjøp

Ulfen

Recommended Posts

Hei

Har no vår uheldig 2gongar på haglekjøp!

2reklamasjonar på rad på Star Baikal O/U kaliber 12 hagle!

Etter å ha snakka med leverandør så fekk eg kanselert heile kjøpet! Aldri meir Star Baikal på denne karen!!!

Kan nokon som har eller har prøvt nokon av desse haglene kome med kommentarar?

http://www.wingevapen.no/index.php?id=3012

http://www.hakedaljakt.no/vpen/hagler/beretta/Beretta_Blackwing_cal_1276.html

http://www.hakedaljakt.no/vpen/hagler/skb/SkB_505_Field_1276.html

Eventuelt andre hagler som folk har gode erfaringer med?

Skal brukast til ein god del Leirdue skyting og jakt

Prisklasse opp til 12000,-

Hvis du har muligheten så dra i butikken og prøv hvilken av disse som passer best. Har ikke hatt noen av disse selv. Beretta går for å være en mekanisme som er "uslitelig". Jeg tror ikke du med normalt bruk og litt vedlikehold klarer å slite ut noen av disse. Så mitt tips dra i butikken prøv og finn ut hvilke våpen som du har mest lyst på og som passer best. Lykke til

Sikkert bra alle de tre der. Men det pleier jo star å være også. Hva var problemet med den?

Og husk at alle fabrikat har mandagsutgaver, betyr ikke nødvendigvis at alt dem lager er dritt.

Første hagle: Såg bra ut, etter 20-25 skot kom det ei lita sprekk bak sikringa på kolben. Etter 10 skot til på bana så slutta den å fungere, den slutta rett å slett å lade når eg brakk hagla. Sendte den i retur og fekk ei ny tilsendt.

Andre hagle: Åpna pakken og såg med ein gong at ejektoren var benda slik at det ikkje gjekk å montere hagla i det heile tatt.

Etter å ha snakka med forhandlar så fekk eg avtalt å avslutte handel og få pengar tilbake.

Dei kommenterte også at Star Baikal ikkje er samme kvalitet som det ein gong var, det er idag meir masse produksjon. Dei anbefalte heller å kjøpe eit anna merke.

Man blir sånn passe lei av å få bare mandagseksemplar...det skjønner jeg godt!! Men du skyter da jækla godt med Baikalene på bana Stian! ;)

Jeg har sagt det før, du kan få kjøpe "gamla" mi med høne og hane! :lol:

Passe lei? Steine hakke hoppe lei!!!! :evil:

Betalar eg for ei vare, so forventar eg å få ei fullt fungerande vare på FØRSTE forsøk!

Spesielt når det gjeld våpen!!!

Gamle gode Baikalen frå -80 talet som er på skytebana fungera steikje godt! Ingenting å sei på det! :)

Hehe "gamla" di trur ikkje ej hadde fått ein einaste treff med den! So den kan du ha sjølv! :)