Jump to content

Krise ! Trenger framsikte til Glock 26 - løyst


LabRat

Recommended Posts

Hei,

I dag på skytebana datt framsiktet på Glocken av. Dette er eit ettermontert BoMar sikte og eg trenger sårt eit frontsikte som er like høgt sidan eg skal på NM i neste veke.

Utruleg kjedeleg situasjon.

 

Eg har forsøkt å feste det på fleire måtar, men ingenting hjelper. Skruen som eingong var der vart sikkert festa med ein solid loctite av forrige eigar og var umulig å få ut.

 

Eg har bestilt meg nye LPA TTF sikter, men tviler på at eg får dei i tide.

 

Nokon som kan hjelpe ein mann i nød ? Kanskje nokon har eit slikt komplett TTF sett liggande og kan låne meg eit framsikte eller heile settet fram til eg får mitt ? Så returnerer eg sjølvsagt det nye.

 

Alltid skal no slike ting skje i siste liten og..

 

Setter stor pris på evt hjelp..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Mitt siste forsøk var faktisk TIG.. mulig punktet vart litt svakt sidan me ikkje turte å bruke så mykje varme.

Om ikkje nokon kan hjelpe kjem eg nok til å få mek avdelinga til å gjere eit forsøk til.

 

Eg har som sagt nye sikter på veg, men dei får eg nok ikkje før tidlegast fredag. Eg tør ikkje gamble på at dei kjem for å så sitte utan sikter.

 

Trur du Tec 7 vil halde der sveisen sprakk ? Fordel med litt elastisitet kanskje ?

Link to comment
Share on other sites

Har et stål fremsikte som passer med Heinie baksikte. Noe høyere enn standard Glock, kan finne høyden om det er av interesse. Fremsiktet er ikke i bruk, og jeg leter etter det om det kan være til nytte.

 

----

 

Fant det, høyde 5.4mm

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det var rask respons kammerlås..

 

Siktet eg har er litt ekstra høgt vil eg tru.

Det bygger nesten 8,8 mm frå undersida ( ikkje inkludert tappen som går ned i sleiden )

Bredde 3,2 mm

 

Kvar holder du til i landet ?

Link to comment
Share on other sites

Ja, trur nok det blir litt lavt. klarer ikkje å skru ned baksiktet nok vil eg tru.

Elles takk

 

Skal vente til i morgon føremiddag, kanskje eg finner noko tec7 som holder akkurat gjennom NM løypa ?

Eller kanskje eg setter eit sveisepunkt eller 2...

Link to comment
Share on other sites

framleis ingen som kan hjelpe ein kar i nød? Eg vil og tru at dagen i dag er siste frist for å postlegge noko som skal til bergen før helga.

 

eg hadde i grunn ikkje lyst å sveise det fast, men det kan sjå ut som siste alternativ

Link to comment
Share on other sites

Da har eg gjort ein avtale om å slakte frmsiktet av glocken til ein kompis i morgon.

Han har LPA TTF sikter og eg reknar med at glock 19 har samme innfesting som min 26.

 

 

Da blir det spesialpistol likevel.

Trur nok eg kjem til å savne BoMar siktene mine..:(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...