Jump to content

Bladet 'Jeger' - samme utgave i posten igjen?!


Kriegh

Recommended Posts

De har sendt et eksemplar til meg også for å forsøke å få en gammel abbonent tilbake igjen.

Men der må jeg nok skuffe deg Jens Petrus. Ehh nei. Kåre Vidar var det Redaktøren het, ja.

 

Bladet var akkurat slik Se&Hør aktig som jeg husket det, og alt for mye fulglehunder til at jeg på nytt er interressert.

Link to comment
Share on other sites

Fikk forje nummeret som forje gang i posten i dag jeg og. Det gikk opp for meg etter og ha lest bladet fra perm til perm i spisebrakka i 7 tiden i dag på jobben og ha hatt en følelse av att det her har jeg sett før ett eller annet sted . Trøtt? nei er'u gæærn :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk nytt blad i dag. Jeg vil imidlertid gi litt ros. Det var helt topp at det var 5 sider med jaktfeltstoff!! Dette et mye bedre enn JFF'sitt eget blad har klart å prestere. Både 'Jeger' og 'Jakt' har skrevet bra reportasjer om NM, og det er bra etter min mening........men......er enig med forrige talere og sier meg enig i "Se&Hør"-effekten i bladet. Både våpentester og andre artikkler går etter min mening ikke nok i dybden og jeg skjønner at jeg er for interessert i våpen til at dette bladet er noe for meg. Det berører kun overflaten på mange ting og kunne gått mer i dybden, og får derfor følelsen av at bladet er beregnet på folk som ikke leser annen våpenlitteratur. Jeg abbonerer også på Presicion Shooting men dette blir i overkant smalt igjen og noen utgaver har nesten bare "benkeskytter-artikkler" så det er mulig jeg aldri kommer til å bli fornøyd med noe.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fikk den jeg og men er nok enig med Bamrud. Brukte omtrent like lang tid på det som på Jakt og Fiske før den havnet i papir containeren.Synes at Vapentidningen er best fulgt av Jakt(som jeg ikke abbonnere på men kjøper av og til)-Toby

Link to comment
Share on other sites

fikk da endelig ork her i varmen til og se over jeger, og som sniper arne er jeg veldig intresert og opptatt av jaktfelt. her hadde jammen jeger kosta på seg en knall fin reportasje synes jeg, Er bra jeger og jakt byner og få opp øya for hva skyttere-jegere vil lese og se bilder om. I motsettning av et vist anna blad vi får når vi er medlemmer av NORGES JEGER OG FISKEFORBUND. Skal vi som abbonerer på div blader innen disse sjangera så mår det til mer bredde , jeg byne og bli lei rypejakt og mye av di faste som er med stort sett i vært blad. Hadde jeger-jakt og ja til og med njff bladet tatt høyde for og lage noen sider i vært nr om for eks skyte grener/stevner nm er osv, og jakt turer fra div land. og ja kansje tatt turen inn om flere børsemakere som den om hansen. Da får vi noe nytt stoff inn gjendom bladet.

dette er bare noe ider som kan brukes av di forskjellige redaksjoner.

Link to comment
Share on other sites

Fikk siste utgave av "Jeger" i går. Hvorfor lager de en egen artikkel om oppgradering av Glock pistoler ? Hva har det i et jaktblad å gjøre ? Er ikke i mot håndvåpen på noen måte, jeg eier faktisk en Glock 17 selv. Personlig synes jeg bare at pistolnyheter ikke hører hjemme i et slikt blad. Det er vel nok av interessante jaktvåpen å velge i, når man først skal lage våpenartikler i et rent jaktblad.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Stusset på den jeg også. Er vel en frilans som har bidratt da sikkert, og i mangel på noe bedre har de vel latt det bli med. Neste gang kommer det kanskje ei reportasje om tanksen "Leopard". Holder bare på å redigere litt tekst her....... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fikk bladet i posten i dag. Og jaggu har ikke Martin Bråten greid å skrive litt om Mauser 03 rifla igjen. Er jo ikke så lenge siden han skreiv om nesten den samme rifla. Det må jo gå ann å finne våpen å skrive som han ikke har skrevet om før. Ellers så syns jeg det er synd at det knapt finnes en test av rifler i bladet. Det han omtaler om rifler kan vel i beste fall kalles litt reklame for produktet. Selv bladet Vi Menn har snart bedre våpen omtaler enn det Jeger greier å få til.

Link to comment
Share on other sites

tenk om jeger-jakt hadde sendt noen for eks på oppdal og lagd en repotasje om løpene elg- og div hagle grener, ska vedde på at ikke jakt og fiske dekker noe av det.. men det er en utfordring hvis det er noen som ser her inne. hvis redaktørene og jornalistene i di respektive bladene har opp øya så er det alltid noe nytt og spennende det kan skrives om. DEM KAN JO BYNE MED OG TA FOR SEG SKYTEGREN FOR VÆRT NR DEM GIR UT. da blir det jo litt for alle. sånn som jakt og fiske kunne og tatt for seg foreningene rundt om, tror det er mange flike ildsjeler rundt om som trenger litt omtale og bli satt pris på av oss alle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...