Jump to content

Remington 710/770.


WinchesterM94

Recommended Posts

Hmm det har jeg ikke hørt noe omm men jev vet løpet er presset inn i kassa slik at det var hvist umulig og bytteløp på de? Men det er ikke noe problen da ei slik billig børse blir nok solgt/kassert da den ikke holder mål lenger.

 

 

Men finnes det ingen folk som har brukt disse? Må jeg være den eneste i landet som har en? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

har gått litt PM trafikk ang rem 710 nå så legger ut litt av det jeg skreiv så alle kan lese...

 

min erfaring med denne rifla ja, skal vi se, kjøpte den 2002 må det vel ha vært. har vel ikke et vondt ord å si om denne, eneste er litt kort kolbe noe jeg synes er gjenganger på alle remington syntet jeg har prøvd, og så går sluttstykket i ei syntet foring ( nylon??) så hvis den ikke får olje/maxiglide så kan den være litt treg, men super funkjson, kjempe grei å bruke, bra presisjon. min rifle er kaliber 270 win og tjente første tiden som bever rifle og seinere som reserve rifle etter som at jeg er linsk skytter. og nå skal en kamerat av meg kjøpe den så jeg får lov å kjøpe mer våpen ( null problem med politiet, men kona har en regel om at jeg skal kunne få alt inn i våpenskapet og at jeg ikke får lov å kjøpe større våpenskap).

 

men nå er det vel sånt sett ytterpunktet ang remington og kvalitetskontroll da, så her er det mulig å være både heldig og uheldig, jeg var heldig, tok rifla rett ut av eska med siktet feridig montert i kjip alu montasje men aldri vært det minste tull med den. eneste jeg har gjort med den er å kappe av stokken rett bak låsekassa og støpe en ny stokk som er litt lengre.

 

håper dette gav svar på dine spørsmål, lurer du på noe mer så for all del, bare spørr...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...