Jump to content

Diamond Hunter


hanshonning

Recommended Posts

Heihei.

Jeg har fått et tilbud fra en forhandler på en diamond hunter rifle (6,5x55)

Rifla er brukt, men har blitt skutt under 100 skudd med.

Det står en helt ny leupold 3-9x50 kikkert på...

Dette skulle bli mitt for den nette sum av 7000,- .

Høres dette ut som et greit kjøp, eller har noen andre anbefalinger til ca samme pris?

 

Hans Chr

Link to comment
Share on other sites

Kommer litt ann på hvilken Leupold Kikkert det er. Leupold har flere modeller i 3-9x50. En annen ting du må sjekke er at det ikke er aluminiumsringer/baser som er montert på kikkerten. Kikkertmontasjer som er i aluminium må du styre langt unna da de kan løsne ved tempraturforandringer. På denne riflen kan man bruke samme montasje som Remington bruker på sin 700 serie. Denne riflen selges under flere navn. Blant annet Sabatti 90 som er den samme riflen som Diamond Hunter. Har selv en Diamond Hunter som jeg er meget godt fornøyd med. Rifla har en utmerket presisjon. Avtrekket må kanskje justeres. Måtte det på min rifle men det er en enkel sak som forhandleren bør kunne hjelpe deg med. Du kan jo sjekke litt rundt hos flere forhandlere hva de skal ha for en slik rifle. På en ny Diamond Hunter/Sabatti 90 bør det våre noe prutningsmonn. Hør med Holdstad våpen som har et meget godt tilbud på Diamond Hunter.

 

http://www.holstadvapen.no/?catid=1243

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...