Jump to content

Noen med kjennskap til CZ 122 Sport .22LR?


Sir.Robin

Recommended Posts

Jeg har en cz 122 sport.

Spørs helt hva du er ute etter. Sammeliknet med en gsp er den ikke helt på nivå, men jeg skyter bra med den jeg, er ikke våpenet det faller på. Har vunnet feltskyting med den.

Er et par smådeler som er av plast, siden våpenet er gått ut av produksjon, så er deler snart en mangelvare, er noe å ta med i betraktningen.

Er et helt greit våpen om du ikke har verdens høyeste ambisjoner, er veldig artig når du skyter bedre enn de med en gsp i samme klasse :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hei, Jeg har en CZ 122 Sport. Som tidligere skrevet av en annen bruker er det et våpen som klarer seg bra og er godt å skyte med.

Har vært i kontakt med produsenten i Czeckia og de har bekreftet at de vil fortsette med reservedeler, selv om våpen et tatt ut av produksjon.

De tok det ut av produksjon, siden de måtte velge produksjon av sine slagere. Dette har noe med ren økonomi og gjøre og det var mulig at våpenet kom tilbake i produksjon, når det ble bedre økonomiske tider.

 

Lykke til om du velger CZ'en det er er flott våpen og er veldiiig likt shadow som er selskapets kanskje fremste eksport artikkel.

 

Peter69

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...