Jump to content

Kammer grilling til fjells!


Dr balder

Recommended Posts

Skal være gjeter 1 uke i sommer :shock: , og da kunne det kanskje passe å dra i gang en liten grill happening.

Dette vil finne sted på Seljestadstølen, som ligger en god 1/2 times gange fra E134 mellom Røldal og Odda.

Tidspunktet blir uke 31,skal være der hele uka,så det spiller ingen rolle for meg åssen dag vi begynner. :wink:

Har sengeplass til ca 6 pers.(alt etter hvor gode venner dere er). :mrgreen::mrgreen:

Er også gode telt muligheter på plassen.

 

Ta med mat og litt grillkull,og ellers hva dere trenger ,så tror jeg detta kan bli moro.

 

Veibeskrivelse:Kommer du østfra(over Haukelifjell),kjør E134 forbi ski trekket i Røldal, etter tunnel nr 2 (Seljestad tunnellen)er det ca 2 km til parkeringa.

Kommer du vestfra (Haugesund/Odda),er det ca 7,5 km fra kryss E134/rv13 til parkeringa.

 

Parkering avmerka på dette kartet: Parkering

 

Og dette bildet:Bilde parkering og støl

 

Flyfoto:Seljestadstølen

 

Fra parkeringa:kryss E134 og gå veien som går innover ca 2/2,5 km,da kommer du til er kryss,ta til venstre og fortsett rett frem over elva,og da ser du stølen.

 

Kordinater(henta fra www.norgeibilder.no)

Parkering: Nord 6640593 Øst 369150

Støl:Nord 6639595 Øst 368010

 

Lykke til,og god tur!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hmm, så du gjorde alvor av dette ja, det var kjempefint !! :mrgreen:

 

Eg må sjekke litt først, spørs om me er på ferie den veka der eller ikkje. Har ferie veke 30 til og med 33, så kanskje det går, me får sjå litt på det.. :)

 

PS: Hold av 1 sengeplass til meg så lenge. :)

------------------------------------------------------------------------------

Global winner av snorking på Kammersmellen 2009 !! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Øystein, trur du at det er kun rovdyr som tar seg til rettes i bøndenes kjæledyr samling..... :mrgreen:

 

Villsau jakt er ganske utbredt her i området iallefall, og mottoet er at så lenge dei ikkje er innesperra i bygning eller gjerde, så er det fritt vilt. Er ikkje så mange år sidan ein kjenning her mista 3 lam på beite, og dei fant andre dyr der inne med fiskekroker i ulla, så kjeltringene er ikkje akkurat lite fantasifulle med jakt redskaper.... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...