Jump to content

Kva er best. Triggerstop, eller kule


villmannen

Recommended Posts

Ingen av delene. Det beste er orginal DA uten noe tull. Mekanismen bør være noenlunde glatt. Men krever mye trening før det sitter 100% Men verdt innsatsen. Lar meg vanskelig overbevise om noe annet.

Men det var ikke svar på temaet. Skulle jeg velge mellom to onder, hadde jeg nok valgt ettervandringsstopper (Ts)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer nok at definisjonen av triggerstop oppfattes så forskjellig, og både definisjoner og hva som er best har blitt debattert side opp og side ned her inne.

Om det skal være en slags konklusjon, må det være at det beste er hva en selv liker og ikke minst skyter best med.

OlavM kom meg litt i forkjøpet, ser jeg, men du skal være litt forsiktig med å høre på ham.

Jeg har hørt at langvarig kamelridning kan gå ut over dømmekraften :wink:

Forresten, jeg skyter best med trykkpunktskule.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic men hører hjemme her med kamelene :-)

 

Var en kar som dro på tur til Afrika, skulle besøke en kompis som var stasjonert der. Etter en stund langt ute i ørkenen ble han litt nøden og spurte hva de gjorde....kompisen fortalte at de bare "tok" en kamel når nøden var som størst, dette syns han var ille så han lot det være. Etter noen uker var det såpass ille at han ikke kunne styre seg mer og gøyv på en kamel. ble selvsagt tatt på fersken av sin kompis som utbrøyt "Hva er det du driver med?" karen svarte at "det var jo det du sa dere gjorde", ja svarte kompisen....men å ta den "stygge" da....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...