Jump to content

Hylster til Glock 34 (eventuelt 17) med GL 21 mont.


flyingcat

Recommended Posts

Hei

 

Er godt fornøyd med plasthylsteret jeg har nå som låser i avtrekksbøylen og som jeg løser ut ved å trykke på en knapp samtidig som jeg drar ut pistolen. (noe ala det vanlige hylsteret i forsvaret men uten den hempa du låser bak pistolen)

 

Har immidlertidig fått den sprø idèn at jeg driver avtrekksøvelser med og uten skarp ammo med Glock sin GL21 laser. Det er greit når jeg driver tett mot en vegg uten ammo, men jeg savner det å kunne hylstre på skytebanen. Selv om det er relativt lett å montere av og på blir det for mye knoting å gjøre det etter hver serie for å kunne bruke hylsteret.

 

Så spørsmålet er om det er noen hylster eksperter der ute som kan anbefale hylster som takler den ekstra løpslengden i forhold til 17 og montasjen av GL21 laseren. Gjerne med hvor det fåes kjøpt da jeg ikke er søkemester når det gjelder internettsøk.

 

Mvh Magne

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar!

 

Ser at det finnes sorten på den første linken der, må belage meg på internett handel der da eventuelt eller finnes det forhandler i Norge?

 

Det er blackhawk hylster jeg har nå, men det er kjøpt i utlandet. Finnes det noen norsk forhandler i tilfelle blackhawk skulle levere noe lignede hylster som i linken over?

 

 

Mvh Magne

Link to comment
Share on other sites

Jepp da er katalogen bestilt, skal se om jeg ikke klarer å laste ned pdf versjonen for å se om de har noe som ligner. Så får jeg vurdere prisen.

 

Takker så langt.

 

Bare å komme med flere gullkorn hvis det er flere som sitter med info.

 

Mvh Magne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...