brodsjo Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Ser at ingen har diskutert nm nordisk til nå, så jeg lager et lite emne. Mange gode har skyte ferdig allerede, men et par av de største favorittene skal vel skyte idag og i morra. Hvem tror dere vinner? Er 358 på Kirkerød og Venemyr nok til omskyting om gullet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Are er nok en kandidat til gull ja, Men det er nok en harding fra østby som jeg har som favoritt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brodsjo Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 Ja, er nok et par kandidater derfra ja. Ser at de har bytta klubb noen av de også, så det kan vel bli flere kandidater i toppen av lagkonkurransen i år.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Standplassleder på post 3 på leirduestien, med Kammercaps på skallen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Påsan Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Var bra skyting idag. Ble skutt 188 og 186 idag, høyeste poengsummene som er skutt etter dag en (etter de nye reglene). Selv veit jeg ikke hva som skjedde. Skaut på løperen, ni av ti skudd smalt i det hvite midt i, var sikker på at poengsummen var styggbra, men den gang ei. Samtlige skudd hadde gått for langt bak Fem skudd på hver side i 5'ern og 6'ern med middeltreffpunkt så midt i det er mulig å komme. Mulig jeg har stoppet svingen i børsa da jeg har skutt, men tviler på at jeg har gjort det 10 ganger. Surt, men that's life. Juniormesteren ble så godt som kåret igår alikevel. Trapen gikk litt under forventning for min del, 19 treff. Hadde fine forhold under hele serien. Dritt lei av dårlig skyting, og delvis for å slå ihjel tid, tok jeg noen serier på villsvinpressen for at tia skulle gå fortere til hjemreise. Det skulle jeg ikke gjort. Skaut 31 poeng og måtte pent vente til kvelsdfinalen. Nappa en 6'er på andreskuddet i finalen, men de to andre satt. Nok til omskyting om 2. plass i klasse to. Det gikk bra for min del, og sitter her med et gavekort hos Norma. Skal skyte sti og bukk i morgen, sterkeste og svakeste gren for min del. Håper på medalje på bukken. Målet for stien er å komme igjennom uten brukket bein eller noe..jeg kan bare ikke skyte sti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Det er bra skutt påsan. Lykke til i morgen, tenkte jeg skulle slenge meg med på stevne der jeg og, men har ikke blitt så mye skyting i det siste så det ble lagt bort. få skyte litt løpene og trene på jaktfelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Det går rykter om at Malvik vant. Han skyter for Nidaros. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 http://www.nm-nordiskjaktskyting.no/res ... /total.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Gratulerer til Bjørn Roger Malvik. Jeg viste at han var en fremragende rifleskytter men dette beviser at han behersker hagla også gitt. Gratulerer igjen. En prestasjon det står respekt av! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Gratulerer med gull til malvik ja. Hadda tippa han som tok sølvet skulle stikke av med seiern, Men er små marginer på skyting ser jo navn som er norgesmestere i jaktfelt langt ned på lista her blandt anna. og finale skytinger gjør noe som regel med nerver selv om di fleste ikke innrømmer det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddvar Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Utrolig artig at Bjørn Roger vant! Gratulerer så mye! mvh Oddvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Påsan Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Gratulerer til vinneren, tipper at de siste skuddene på bukken var veldig tøffe for han. For min del gikk vel gårsdagen som forventet. Hele 11 treff på lerduestien, og 96 poeng på bukken. På sistnevnte mistet jeg 2 poeng i liggende, som atpåtil var 9,9 begge to. Surt, men det gikk opp i opp, for ståendeskuddene så ikke bra ut i kikkerten. I omskytinga om junior-bronsen på bukken skaut jeg en bom. Bra arrangert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts