Jump to content

Er det ingen Bodøgutter (eller jenter) som jakter??


postjegerolaii

Recommended Posts

Hei alle jaktglade!

 

Er selv en Bodøgutt på 17 som sitter med følelsen av å være alene om jaktinteressen? Det har blitt veldig mange timer alene, og selv om det også er helt topp, kunne det vært fint å hatt noen å dele opplevelsene med iblandt.

 

Sitter for tiden og storgleder meg til 15. juli for å starte jakta på både kråke og rev. Jeg har ladet dugelig med ammunisjon, har lasted ned lokkelyder, og har begynt prosessen med innkjøp av kamera. Er det ingen som gleder seg like mye!?

 

Bare for klarhetens skyld vil jeg si at jeg mener at jeg føler meg alene blandt min generasjon, men hvem som helst som trenger hjelp og selskap på lange gluggenetter kan bli gode jaktkamerater. I hvilken som helst alder!

 

Har foresten ikke mulighet til å drive gluggejakt på egenhånd pga mangel på glugge, så er det noen som har en jordeflekk i nærheten som de vil låne ut, taes det takknemlig imot :P

Link to comment
Share on other sites

Her er flere fra Bodø her, dette e oppgitt under avataren, kanskje de er litt beskjedne?

 

Ser ellers du har begynt med forberedelsene, er nesten like spennende før jakta som under.

Man kan jo da drømme om fint vær og mye vilt.

Muligens det også blir skutt noen kråker av undertegnede når jakttiden starter.

 

Ellers kan man jo bruke rammen til ett stort maleri som glugge, denne kan taes med hvor som helst.

Da har man glugge uansett hvor man måte befinne seg. :D

Link to comment
Share on other sites

Joda det er Bodøgutter her eller rettere sakt Bodømann som har passert 40 som er en ivrig jeger. Har glugge ved hytta og skaut 10 rev siste sesong. Du må bare finne et fjøs og så spørre grunneier om muligheter for jakt på rev. Nordsia tror jeg er en fin plass for revejakt. Lykke til med jaktforberedelsene og jakta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...