Jump to content

Cigam Hundegård......igjen!


Buster

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Til dere som IKKE har bestilt hundegård: jeg driver nå å utvider min hundegard, med nye 100m2, og har da gravd ned jernbanesviller i bakken. Har så boret hull i svillene, og satt slike gjerdeelementer nedi. Disse måler 3,5x2meter. Enkelt og billig.

 

Skal utvide sjøl, og har tenkt tanken hver eneste gang jeg kjører forbi en byggeplass. :D

Prisen var slett ikke verst, og nødvendig om hundegårdene skal bli av litt størrelse.

Briljant! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

å mye betaler du for metern da finnlight?

 

tulling

 

Jernbanesvillene er sponset av NSB, gjerde ellementene fikk jeg kjøpt av et større utleie selskap. Betalte 2000kr for 10 ellement. (35meter)

 

Jada, er ikke helt ny den ideen der. Jeg har også vurdert den typen der, men forkastet den da jeg synes maskene er for store, bla.... :wink:

Har dachs også vettu!

Link to comment
Share on other sites

Drev en forholdsvis stor hundkennel noen år, vi hadde faktisk 3 hunder som kom seg over varianten troax ifra kk import. Dvs 3 av sikkert noen tusen hunder. Tror det ville vært atskillig flere med denne varianten ovenfor her..

 

Troax er kansje noe av det beste man får som hundeelement, forresten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ser det er nytt design på www.cigam.no og fremdeles salg av hundegårder, men jeg har ennå ikke fått min, eller mottatt info angående gården jeg bestilte i april i år...

 

Har hatt det utseende deren stund nå. Å jada, hvis noen fortsatt er så dumme å sette inn penger her, så er de velkomne vettu! 8)

Kjøp fra KK Import. Det har nettopp jeg gjort, og fikk akkurat det jeg skulle ha, til avtalt pris. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

GLEM DET

 

De er politianmeldt og det er ingen som har fått eller kommer til å få hundegårdene. Pengene tapt for de av oss som var dumme nok å handle der...

 

Kjøp heller hundegård hos seriøse leverandører - jeg kjøpte min via KK Import og er MEGET fornøyd med både selve elementene og ikke minst servicen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Meldinga på den nettsida fortjener sin plass her! :lol:

 

:arrow:

 

Cigam

 

 

 

Siden er nede etter ordre fra reservelensmann Loyd Larsen.

 

----------------------------------------------------------------------------

 

I dagens Fevennen 08.12.09 22:19 skriver Jon Anders Møllen at vår alles kjære Loyd Larsen, reservelensmann i søgne igjen er ute med leppa . Han har igjen inntatt sin favorittpositur, hvor han fra sin hjemmesnekrede pidestall og på vaklende ben igjen strør rundt seg med sine imaginære fantasier og drømmer.

 

Sitat: Det var ikke lett å få stengt nettsiden, og jeg ba innehaveren flere ganger om å gjøre dette.....................................

 

 

Mer følger. og til alle dere kunder som føler seg lurt av denne personen. slapp av ta det med ro, alt godt kommer til den som kan vente.

 

Du snakker, her er det en som sparker mens han ennå kan! :lol:

Link to comment
Share on other sites

slapp av ta det med ro, alt godt kommer til den som kan vente

 

Ja, han har nok store planer om å levere, men det går bare "litt" tregt i produksjonen.

Må jo vite, når han går fra 0.- i omsetning, til å ha 600.000 el hva det var på konto i løpet av noen uker, så blir det jo en skikkelig tur til smilets land eller noe slikt. Og han har selvfølgelig ikke vett til å komme seg hjem før pengene tar slutt.

 

Men jeg synes vi alle burde smøre oss med tålmodighet jeg, han gir jo uttrykk for at han har tenkt til å levere varen! :lol:

 

Tror jammen jeg får sende en mail og bestille et par slike jeg og :roll:

Link to comment
Share on other sites

OG lengste leveringstid i Europa
Noen som har sjekket med posten? I en annen tråd her får jo posten mye pepper for å rote og feilsende posten... Kanskje alle disse hundegårdene står bortglemt på et av postens ommlastningsterminaler? :!:

 

 

(Denne kunne jo NESTEN gå den... Iallefall noen uker.....)

Link to comment
Share on other sites

:( Det er regelrett trist at sånne svindlere kan drive på. Men når de eneste som taper er normale folk så er vel fristelsen for stor til å drive med dette for enkelte.

Svindleren har saltet ned 600.000,- og får inndratt noe armeringsjern... Advokatene til begge parter tjener rått på dette... Rettsvesen og politi får mye å gjøre... Svindleren blir etterhvert kanskje dømt til ett eller annet.... Eventuelt å tilbakebetale... Med penger fra sosialkontoret.. Men hvem betaler til slutt hele gildet? :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da er det vel på han igjen, ser ut til at det er flere enn 1 som stod opp på den 3 dag og fortsatte med lurendreieriet sitt :-)

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20838349

 

http://hundegarden.no/viewitem.php?groupid=0&productid=0

 

sjekk brønnøysundregistret opp mot org nr .-(

 

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994255177

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da fikk jeg brev i posten i dag fra Agder politidistrikt - mistenktes forhold er henlagt etter bevisets stilling... jeg kan selvsagt gå til sivilt søksmål men det er jo bare en vits. Jeg hadde i utgangspunktet ikke noen tro på at man skulle vinne fram, men likevel... de svindla for over 500 000 kroner og det er jaggu deg endel penger!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
...Du er altså innkalt som vitne i en sak som politiet har henlagt etter bevisets stilling?

Imponerende! :roll:

 

Første brevet sa at saken var henlagt ja. Men for et par måneder siden fikk jeg brev om at det var tatt ut tiltalebeslutning. Og for halvannen uke siden kom altså innkallingen som vitne i saken... Så det må tydeligvis ha skjedd saker og ting siden det når faktisk blir rettsak.

 

Den dagen jeg får tilbake pengene mine, den dagen gror det vinger på ryggen min; dvs jeg er en stor tilhenger av mirakler ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...