Jump to content

Baikal 222, noen meniger om denne?


Tikka T3 6,5 x55

Recommended Posts

Kva skal du bruke den til?

 

I utgangspunktet er eg skeptisk til dei der baikal-riflene. Eg har ei enkelløpa hagle sjølv, og kunne ikkje tenke med det avtrekket på ei rifle... Men i følge annonsa er avtrekket fiksa på av børsemaker, so det er sikkert betre.

 

Kikkerten er nok bra, men ser litt prega ut og er ikkje akkurat ny.

 

Heile riggen faller litt mellom to stolar for min del. Skulle eg hatt ei sånn rifle, so måtte det vere for å ha ei lett og demonterbar rifle til fjellrypejakt og ellers til å ha med i sekken. Med sopass stor kikkert og dempar blir det derfor feil for min del. kaliber .222Rem har for so vidt fine eigenskapar til matvilt men taper terreng i forhold til .223 mtp allsidigheit og tilgjengelegheit.

 

Pris: Eg hadde aldri verden betalt 4000 for den "pakka" der. Eg kunne gjeve opp mot 3000 for det, med tanke på kva eg kunne brukt børse, dempar og kikkert til kvar for seg.

Link to comment
Share on other sites

Har en slik i 223 og er godt fornøyd etter litt jobb med den, skyter krones grupper på 100m med den.

 

Selvsagt finnes det bedre men jeg betalte 1900 for børsa ny og til prisen...bra :)

 

Som sagt avtrekk er hardt men hvis børsis har vært borti det er det sikkert brukbart.

Link to comment
Share on other sites

Tja, prisen var vel ikkje akkurat avskrekkande. Eg har også ei sånn i .223, og den funkar i grunn greitt. Har børsemaker fiksa avtrekket, så er presisjonen ikkje den værste i den rifle. Det er litt problem å få eit fint og reint avtrekk på den, som nemnt over.

Og om den er verdt ein plass på våpenkortet, tja for min del, så har den det. Som Vestlandsjeger skriv, så er det ei fin rifle til å putte i sekken, og ha med til fjells. Den er fin til toppfugl jakt, rev og hare og ymse.

 

Det er ein ok demper og ein god kikkert på den, sjølv om kikkerten såg litt slitt ut. Alt i alt, så er det nok ikkje det værste kjøpet. Eg også hadde vel kanskje ville gitt maks 3.000.- for den..

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Du trengte tips om .222 til salgs?

 

Hva med denne Tikkaen??

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17016227

 

Baikalen er jo enkeltskudds. For 500,- mer får du denne Tikka repeteren..

 

Går du opp til 6500,- får du og her en Steyr Mannlisher:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17588545

 

Jeg hadde nok kjøpt denne Steyren hadde jeg ikke hatt min BRNO FOX..

 

Og jeg må si bruksområdet til .222 er perfekt for meg som har en 30-06 fra før:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ei slik rifle i 222 rem. Kjøpte den ny for 2 år siden har skutt mye rev med den. Synes den funke veldig bra til den prisen. Treffer der den skal, kan deles og ha i sekken når man går på jakt, man vet ikke kan jo få bruk for den. Har også ei 22lr i Star Baikal samt ei dobbeltløpet hagle Star Baikal, er veldig fornøy med alt. Men alt til sin bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...