la7rpa Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Sitter og sorterer en hel haug med 38 super hylser som jeg har, men trenger litt hjelp i forhold til det som står bakpå de. Har lagt de i fem bunker alt ettersom hva som står bakpå: - 38 super - 38 super + p - 38 super auto - 38 super auto + p - 38 super comp Er noe av dette akkurat det sammen? og evt hva menes med alt det forskjellige som står bakpå Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPC-skytter'n Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Uten at jeg er noen ekspert på .38 Super så mener jeg at alt utenom .38 Super comp er samme ulla. .38 Super er semi-rim, mens .38 Super comp er rimless. Det er så lite, at det ikke skulle forundre meg at det neppe spiller noen rolle. Mener å ha hørt at nyere .38 Super også er rimless? Men det vet andre sikkert mer om. Med mindre hylsene dine er er 30-40 år gamle så er alle sammen +P. Det kom på .38 super hylsene en gang på 70-tallet ...uten at det egentlig skjedde noe med hylsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts