Think! Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 (edited) I denne tråden kommer det film fra Kongsvinger open 2009. Har du film fra dette stevnet så legg det gjerne ut. I første omgang kommer film av to 10 og 12 år gamle jenter, men etter hvert så legger jeg ut flere filmer: Edited January 16, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dk Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 (edited) De to jentene imponerte flettene av 150 garva skyttere i helga, er noe av det aller råeste jeg har sett. 10 år, neppe mer en 30 kilo og CZ SP01Shadow i 9x19 - du kunne stå og se på hu skøyt, hvordan rekylen gikk rett i skulderbladene og nesten ble sugd ned i bakken. Og omtrent BARE doble alfa. Helt rått! Dagfinn edit: retta alder Edited June 3, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Jeg fikk oppgitt alder av faren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dk Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 I stand corrected:-) Flott video, du kan se hva jeg sier om rekyloptak. Håper tulla mi er like god når hu blir 10:-) Dagfinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apelars! Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Dette ble jeg rett og slett litt rørt av å se på! Og jeg skyter ikke pistol engang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McNabUx Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Bare tenk hvordan de blir om 10 år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dk Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Bare tenk hvordan de blir om 10 år Vi kommer nok til å slite med å henge med. Jeg spurte faren om når de begynte, og han mente fem år var en bra alder til å begynne med luftpistol:-) Dagfinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardinal Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Vi kommer nok til å slite med å henge med.Dagfinn Det hadde nok hjulpet om du ikke lot det gå tre år mellom hver gang du skjøt pistolmatcher også da! Men; er enig. De jentene imponerte stort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Enig! Rett og slett rørende! Disse jentene kommer til å gjøre mange menn ulykkelige..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossack Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 he,he. Helt fantastisk å se på! Kjenner faren til de to jentene. Rimelig habil praktisk skytter han også, så de har en god skole å gå i. Blir spennende å følge med på disse to i fremtiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComKFOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Vet ikke hva som imponerer mest jeg. Skytingen eller hvor rutinert de er. Imponert er jeg iallefall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Litt sent kanskje men her er video av min misserable skyting: . Her er videoer av min squad: . . . . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts