Jump to content

Pistolklubb nær Jessheim?


LoztBoy

Recommended Posts

Noen her som kan anbefale en pistolklubb nær Jessheim?

 

Er på flyttefot og er nødt til å melde meg inn i ny klubb for å få skutt regelmessig.

Jeg er en forholdsvis dårlig skytter og vil gjerne inn i en klubb med bra nivå og godt miljø så jeg kanskje lærer noe nyttig 8)

Link to comment
Share on other sites

bodu eyter derrng pk på Årnes er en trivelig klubb er medlem der selv.Vi skyter i neshallen på vinteren,å vi har en fin utebane om sommeren.Innebanen er godkjent tillome kalliber 45, skal nå kjøpe ellektriske skiver.Her er det ingen mestere bare folk som skyter for å ha det gøy.

Link to comment
Share on other sites

Det blir jo en liten kjøretur å komme seg til Årnes, men det frister å kunne skyte med opp til .45 på vinterstid. Kan hvertfall ta en tur og se på anlegget en dag!

 

Noen som har noen kjennskap til Ullensaker Pistolklubb? De trener visstnok på den nordøstlige siden av Jessheim sommerstid og Kløfta på vinteren, søkte litt på kvasir og fant denne klubben..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan anbefale Lillestrøm og omegn pistol klubb. Det skjer mye i denne klubben om dagen. Mange som ønsker og satse. Skyter inne i Skedsmohallen vinterstid og har egen ute bane på Leiersund.. Velkommen skal du være

Link to comment
Share on other sites

Ta kontakt med Ullensaker Pistolklubb. Bruk klubber, lag og foreninger i nærområdet. Det vil du nok tjene på i det lange løp. Gresset er sjelden grønnere på "de andre sidene". Og sist, men ikke minst, du slipper å reise så langt. Det teller litt i en ellers travel hverdag.

Link to comment
Share on other sites

Ja kommer nok ikke utenom å melde meg inn i Ullensaker PK, men kjekt med medlemsskap hos en annen nærliggende klubb som trener på andre dager enn onsdag og lørdag, så jeg har flere dager i uka å velge mellom.. 8) Overtidsjobbing kan fort sabotere for enkelte treninger..

Link to comment
Share on other sites

Ja kommer nok ikke utenom å melde meg inn i Ullensaker PK, men kjekt med medlemsskap hos en annen nærliggende klubb quote]

Hos eidsvoll ss kan du i praksis trene hver dag så sant det ikke er lerdue dager "torsdag og søndag "

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor også på Jessheim og har prøvd å komme i kontakt med Ullensaker PK endel ganger både via opgitte telefon nummre og mail. Uten noen som helst form for respons.

 

Dette gjør meg litt tvilende til hvor seriøse de er.

 

Jeg skyter i Kjeller pistolklubb idag veldig grei klubb, men de mangler ISPC foreløpig og det er noe begrenset hvilke dager de har bane tilgang. I vinterhalvåret er vi på samme plass som LoP (Lillestrøm og omegn pistolklubb). Mens nå på sommern er vi på utebane i Hakadal.

 

NOP/DAL og bodung pk virker også intresant. Eidsvoll også for den sakens skyld..

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg er medlem i LOP (Lillestrøm og omegn pistolklubb), og synes det r en god klubb med mye bra folk.

Har en veldig aktiv presisjons gruppe og praktisk gruppa og nettopp fått et godt påfyll med nybegynnere.

 

Ellers så har du Eidsvoll eller NOP/DAL, Jeg hadde valgt DAL hvis du tenker presisjon, som du nok bør begynne med. Eidsvoll har en veldig aktiv praktisk gjeng

Link to comment
Share on other sites

NOP Dal er den mest aktive klubben tilknyttet NSF på øvre romerike, uten at det skal så mye til for å være det. :lol:

Klubben har en haug med interne konkurranser i løpet av året, og har en gjeng som er aktive ute på feltstevner rundt på østlandet.

Velkommen til en trening eller konkurransekveld hos oss. Vi skyter på tirsdag og torsdag på Sessvoll nå på sommerstid.

B-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg er medlem på lillestrøm og omegn pistolklubb, jeg er kjører i fra kløfta og til lillestrøm, og det er ikke mye lengere fra jessheim.

Så langt har jeg intrykk av att den klubben er veldig ryddig og bra. kom innom for å se.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...