Jump to content

ANG. RYDDING I KJØP/SALG


Mauser68

Recommended Posts

Ser det er veldig mange annonser på kjøp/salg/bytte sidene og mange har lagt der veldig lenge. Kan alle som har annonser, sjekke sine annonser og passe på å merke desse med SOLGT/BYTTET i headingen når dette er gjort?

Så er det greit for oss moderatorer og få fjerna desse annonsene etter kvart? Og då blir det kanskje også litt mindre annonser for enkelte å bla gjennom også.

 

På forhånd, tusen takk !! :)

Link to comment
Share on other sites

Eller aller best, slette den selv.. Alle brukere kan slette sin egen annonse, siden det ikke er kommet innlegg etter det opprinelige innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke hvor lett det er å implementere i forumsoftwaren, men hva med en automatisk mail etter f.eks 1 uke inaktivitet hvor trådstarter må bekrefte at annonsen er aktiv, ellers blir den (automatisk) overført arkiv/slettet/merket som innaktiv?

Link to comment
Share on other sites

Eller aller best, slette den selv.. Alle brukere kan slette sin egen annonse, siden det ikke er kommet innlegg etter det opprinelige innlegget.

 

Er ikke sikker på om dette er en god løsning? Kan være greit å ha salgsannonser med tanke på forskjellige ting...

 

Jeg kjøpte for ikke lenge siden et kikkertsikte fra en bruker med ett innlegg, nemlig annonsen.

 

Var klar over at det var en sjanse å ta men det var kikkerten jeg var ute etter til en god pris, dette var på jobb så alt skjedde fort, jeg ringte karen og avtalte oppkrav da jeg ble forsikret om at alt var 100%.

 

Da jeg kom hjem og sjekket kammeret var annonsen borte, fikk bange anelser men betalte ut pakken da den kom og alt så greit ut.

 

Prøvde den på børsa og treffpunkt langt ned til venstre, skrudde opp og til høyre og var ikke på skiva...viste seg at merking på tårn var feil. De satt faktisk på feil tårn, i tillegg var horisontal markering feil, dvs "R" skulle vært "L".

 

Kjapp sak å ordne men 100% var det vel neppe, hvis karen ville lure noen så lurte vel han bare seg selv da prisen var bra og det gikk greit å fixe:)

 

Det kunne vært verre og siden annonsen er borte og kontakt skjedde pr jobb tlf ville ikke jeg være istand til å advare andre, hvis det hadde vært ren svindel.

 

Nå aner jeg ikke om moderatorer kan grave opp slettede innlegg, hvis så er tilfelle går det jo greit:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...