Jump to content

Preparering av rådyrhorn med bast


anderogs

Recommended Posts

nå skal ikke jeg være noen moralens vokter, men som dere ser er dette ett nytt medlem og den føste posten hans så kansje vi skal gi han en litt mer seriøs velkomst enn å bare komme med noen tulle innlegg, eller :?: Velkommen til forumet Anders, kan ikke hjelpe deg med spørsmålet men det er det sikkert noen som kan så det er bare å være tålmodig og ta disse andre innleggene med humor for det er nok det di er ment som.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt noen som tørket det lett i steikeovnen (50-70 grader) for å få det tørt så fort at ingenting råtner. Problemet er jo hvis du skal ha kokt skallen. For jeg tror det er vanskelig å koke uten at damp og sprut myker opp basten sånn at den også vil dette av.

 

Men har de ikke vårjakt på bukk i enkelte områder i Sverige? Kanskje du finner noe relevant info på det svenske forumet: http://forum.robsoft.nu/

Link to comment
Share on other sites

eivind hva var det i mitt første inlegg som var tullete jeg er dønn seriøs når folk spør om noe jeg tilfeldigvis kan en del om!
Då må jeg bare beklage at jeg misforstod :oops: Hørtes bare ikke ut som det var seriøst og når du avsluttet innlegget med :mrgreen: så trodde jeg det var spøk, sorry! skjønner at du sikkert kan en del om utsopping siden bror din driver med det, men var ikke klar over at di brukte Radar til dette :roll:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...