Jump to content

Haglekjøp - 40-60.000,-


trenurg

Recommended Posts

Heisann,

 

Jeg er ute etter å kjøpe et fint stykke hagle - gjerne pent brukt - i prisintervallet nevnt over.

 

Jeg er en ihuga jeger fjell, skog og felt - hagla skal brukes til fugl og bør være kaliber 12.

 

Jeg skyter Links men det lar seg vel fikse selv med brukte hagler ?

 

Noen som har noen gode tips (gjerne med bilde eller LINK) på hva jeg burde se etter ?

 

(Har fra før av flere "standard" våpen - type Browning, Merkel, etc...) er denne gangen ute etter noe litt mer spesiellt som nesten ingen andre har.....;-)

 

Tips mottas med takk !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei, for 60K så har du mye og leke rundt med. og du bør kunne finne mye fint i det prisleie.

 

Siden jeg representerer Auksjonshuset Holt's i Norge så har ser jeg en del priser rundt omkring og jeg har et par forslag som du kanskje kan vurdere, Dette er etsimater for hva disse børsene er antatt og oppnå på auksjonen i slutten av juni. Desverre er vi i Norge og VAT kommer i tillegg her. men se litt på denne først. Det vil også gi deg en liten formening om hva du kan forvente deg å få for 60K. (dette er på et internasjonalt marked)

 

http://auctions.holtandcompany.co.uk/as ... &saletype=

 

Dette er et nydelig våpen med spektakulær stokk. og en flott låskasse.

 

Ellers så er det denne berettaen som riktignok er i kal 20, men jeg har hatt en selv og den leverer!!!

 

http://auctions.holtandcompany.co.uk/as ... &saletype=

 

 

Jeg kan også nevne at hvis du er intr i ny så kan disse være intr www.armes-pierre-artisan.fr Haglene herfra er kun i kal 20. Men chokene er paterntert hvor samlingen med stålhagl er lik som med bly.

De ligger nok i 60.000 pluss.

 

Dette er saker jeg kan hjelpe deg med da jeg representerer begge firamer i norge.

 

Skal jeg kome med et objektit tips, så ville jeg valgt en Beretta cal 20 EELL. slik den jeg linket til her. Det er mye pang for penga.

 

Skulle du tenkt deg og kjøpt engelsk så vil jeg anbefale deg og spare et par år til og legge i 100.000+ slik at du får tak i noe som er bra nok til og holde seg i verdi men samtidig kan nyte å bruke.

 

Vil du vite mer så bare send meg en pm også kan vi ev ta det videre derfra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...