Jump to content

Kammergrilling i Skaubygda 2009


Haubits

Recommended Posts

Har tenkt å arrangere Kammergrilling i år også, mulige helger er uke 29 eller 30.

 

Mat, drikke og bolig tar dere med. Griller holder jeg, tror det var plass nok i fjor????

Har relativt grei plass til telt/camping, så det skal være plass nok til alle.

 

Bare å komme med innspill!!

 

For dem som lurer på hvor dette er så er det en liten link her :

 

Kammergrillfest

 

For å gjøre dette enkelt har jeg satt opp en liten avstemming, så er det opp til dere hvilken helg vi skal ha det.

 

Siden folk vil vite når galskapen blir stopper jeg nå avstemminga,

 

Grillinga blir 17-19 juli!!

 

Ser ut til at det blir en del som kommer, så hvis noen kan ta med bord og stoler er det fint. Er ikke sikker på om jeg har bord og stoler nok til alle.

 

Ligger ca 15 minutter fra Tusenfryd.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

uke 29 eller 30 passer meg best,tror jeg..

Vi hadde det jo riktig trivelig i fjor, så det er vel ingen grunn til ikke å fortsette tragedien i år å :mrgreen:

Får håpe på litt tørrere vær og ikke riktig så mange østblokkdesperadoer.. :)

Link to comment
Share on other sites

Får håpe på litt tørrere vær og ikke riktig så mange østblokkdesperadoer.. :)

 

Var det ikke artig å ha onkel og tante politi patruljerende forbi hvert 5te minutt med de svarte Ford Exvusionene sine da?? :mrgreen:

 

Jeg kommer uansett i år og. SKAL få det til å passe... Var sommerns høydepunkt i fjor :)

Link to comment
Share on other sites

Skaubygda.. Hvor er det ?

Er dette noe en burde være med på? 8)

 

Skaubygda er i skauen, på bygda, på Nesodden. Haubits har en nydelig plass, og gjestfriheten er stor, dog ikke for kriminelle østeuropeere.

Jeg håper det blir mere sol og færre helikoptre i år. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mener bestemt at herr Hansen stilte med privatsjåfør og rømte hjem til tak,vegger og dyne i fjor :lol:

 

Fikk ikke lov til å ligge over så langt fra heimen. Søkte altfor seint serru :lol:

Men i år skal jeg få skrevet den så fort det blir avgjort hvilken helg det er snakk om. Ellers må jeg skrive 2 søknader, vi snakker en behandlingtid på noen uker... Pluss 2 gebyr.

Link to comment
Share on other sites

Mulig Makkieboy skal innover til deres distrikt, rundt uke 29-30, for å hente meg en TJT valp. Skal ikke se bort i fra at jeg titter innom, hvis jeg er velkommen da :?

Blir isåfall å hente med valpen på vei heim, slik at grill og festligheter kommer i første rekke. merkelig, men jeg har også lauvo.

 

Makkieboy

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke lov til å ligge over så langt fra heimen. Søkte altfor seint serru :lol:

Men i år skal jeg få skrevet den så fort det blir avgjort hvilken helg det er snakk om. Ellers må jeg skrive 2 søknader, vi snakker en behandlingtid på noen uker... Pluss 2 gebyr.

:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Bustern er i Tyrkia. Han skal sikkert være med :) Var vi ikke omtrent samme antall i fjor da? :P Var en hyggelig kveld det, selv om vi ble overøset av Norsk sommervær.

Link to comment
Share on other sites

Intersant :)

Dette skjer ikke så langt unna meg!

Prøvde linke sted vi kan finne hvor dette var, den fungerte ikke!

Søkte på kart på gule sider og Inatur, men ingen treff på Skaubygda?

Hva er nærmeste sted man kan finne på "nett kart"?

Alt efter uke 29 passer egentlig for meg!

Link to comment
Share on other sites

Sory linken funka ikke på jobben, nå funker den :)

Har kjørt forbi der en gang i uka siden April (dresur på "nybikkja" hos Nesodden hundeskole, som er opp dretteren).

Mulig jeg kan begge helger ( kommer fra laksefiske i Trøndelag slutten av den uka).

Hansen; ta med deg "kjerringa" så kan vi prate basset :wink: Kanskje du slepper "søknad"!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...