Jump to content

Lyddemper fra Hommersåk Våpen


RAN

Recommended Posts

Hei, noen som har erfaring med den egenproduserte lyssemperen som Hommersåk Våpen "lager"?

Var innom og skulle ha lyddemper på en ombygd mauser 98k.

Denne er under skikkelig testing i disse dager og rapporten skal være klar om 2-3 uker, men det er gjerne noen som har prøvd denne allerede?

Syrebehandlet (rustfri?) og 300 gram, lengde 15,5 cm.

Link to comment
Share on other sites

Så klart. Testen er klar om ca 2-3 uker. Men kanskje noen hadde noen meninger om denne??

 

Eg tar det med teskje: Det er lite sannsynlig at nokon i forumet her har erfaring med eit produkt som ikkje er ferdig testa/utvikla før om 2-3 veker. Nyankomne brukarar som driv "reklame" i sin første post brukar vanligvis å bli henvist til kjøp og salg merka "Næring" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jaja visst det er slik at å spørre noen om råd- blir å drive skjult reklame må jeg jo si at dette er skuffende( for dere som mistenker alle og enhver og de som utnytter skjult reklame!! )

Men siden ingen vet noe avventer jeg like godt jeg også som alle andre.

 

Og når det gjelder type hvem lager hva. Er jeg like blank som dere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

såg nettopp denne demperen i aksjon, og ble ikke akuratt imponert!!

var jo liten og tog seg bra ut på rifla. men 30.06 smellen ble ikke akuratt dempa no serligt.

alt hjelper på jakt, men hadde aldri lagt meg ned for å ta noen treningskudd uten gode hørselvern, noe eg har gjort med masse andre dempere uten at det synger i øyra etterpå.

 

En bør jo uansett altid bruke hørselvern, og all demping e jo også bedre ein ingen, men på 30.06'en følte eg den demperen gjorde så lite av seg at det va nytteløst.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...