Jump to content

Da er vi halvveis til å bli ettersøk godkjent ekvipasjen


LAD

Recommended Posts

Som overskrift sier er vi hunden min (Motvindens Tass) og meg nå halveis til å bli ettersøk godkjent ekvipasjen. I dag tokk vi blodspor prøve og han fikk annen premie i det og dermed godkjent, det er ikke første premie men hvis man tar det i betraktning at dette er min første jakt hund da er jeg veldig fornøyd og ikke minst stolt av han. Det som gjørde det vere for han han har nå tredje dag diare og problemer med mage, men du verden for en ivrig og flink ung hund. Jeg måtte bare dele gleden min med dere andre :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer :D Det var jo morro:D

Var selv på blodsporskurs igår, og fikk "blod på tann" for å si det slik. Så håper å være halveis til godkjent hund til august.

 

Av en eller annen grunn så bekymrere jeg meg mere for ferskspor prøven en blodsporsprøven, selv om jeg hører at den er mye lettere (hvertfall for dachsene) enn blodsporsprøven.

 

Når skal du ta ferskspor da?

Link to comment
Share on other sites

Ja, selvfølgelig. Er litt dumt akkurat nå.

 

Jo takk :mrgreen:

 

Hvordan trener du opp til ferskspor?

 

Vi har ikke trent ferskspor enda men det skal vi begynne snart. Her i nærheten er ei øy med mye rådyr men det gjelder båndtvang hele året så jeg tror at det blir flott arena for trening. Jeg er litt spent hvordan skal vi klare det å holde kjeften :? når vi sporer og bjeffe når han jager. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...