Jump to content

Laksefiske 2009


larsft

Recommended Posts

Har Vision Ace på snelle jeg har synkesnøret på så der bekymrer jeg meg ikke. Lurer bare på om jeg blir venn med GL-klumpen :) Forresten så er 649,- for en klump en sinnsyk pris, dessverre har jeg ikke andre alternativer her og bestiller man så går jo det fort en 100-lapp i porto og eksp. avgifter.

Link to comment
Share on other sites

Sesongen 2009 første fisk hadde jeg på i dag. Kort fortalt så gikk den utfor brekket og sleit av. Laksen var på ei stund og hoppet noen ganger så jeg fikk hilst skikkelig på den før den forsvant.

Legger ved et bilde der jeg akkurat har låst snella og håper på det beste :lol:

84277_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/33903/84277.jpg

[/img]

Link to comment
Share on other sites

Hehe, synd det, men det var vel artig å ha kontakt med en storing for første gang i år :)

Utrolig arti for som jeg sier" det er bedre å hatt på fisk og mistet,enn å ikke hatt på" :D

Det skal sies at det ikke var noen kjempe jeg hadde på men en flott fisk på 7-8 kg. Den skikkelig store håper jeg å dra når jeg skal til Finnmark i sommer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Reisefeberen river i kroppen :)

I morgen reiser jeg på 2 og en halv ukes Laksefiske :mrgreen:

Bilen er nesten ferdig pakket og feriemodus er påslått 8)

1 uke i Mandal og 1,5 uke i Nord-Trøndelag er medisin for en sliten sjel.

Får bare håpe elvene ikke tørker helt ut innen jeg kommer fram!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da har man vært 2 dager i Gaula og sitter nå i Namsen. Status etter Gaula er en laks på 4kg i fryseren samt mistet en laks av tyspen stor og fått og satt ut igjen en sjøørret på ca 0.7 da de er freda i Sør-Trøndelag. Nå er det ei uke med fiske i Namsen som gjenstår.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...