Jump to content

Hyggeskyting på kristi himmelfartsdag


Recommended Posts

Fikk hygget meg med litt halveislanghold igår, 412 meter målt med avstandsmåleren til min far.

Skjøt ca 30 skudd og hadde pling på alle. Samling på ca 10 cm (30 skudd) men den ble merkbart påvirka av litt vind mot høyre.

IMAGE_011.jpg

 

Kikkerten er en MTC Viper 4-16x50 og jeg kan ikke annet enn å skryte denne optikken opp i skyene,

hør med Tor-Arne på Beco Trading om en god pris og slå til. (Bildene er tatt med mobil og gir ikke rette klarhetsintrykket)

IMAGE_010.jpg

 

 

Edit: Emnetekst fra skjærtorsdag til kristi himmelfartsdag :oops:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja det var jækla morro, holdt på fra ca kl 17.00 til 22.00 og tiden gikk så altfor fort.

Fikk blåst av nesten 200 skudd og det var at jeg gikk tom som satte en stopper for det hele...

 

Litt til høyre for senter av bildet har (hadde) jeg en gong på 623 meter, men denne ble desverre skutt

ned forrige gang og jeg gadd ikke å tråkke meg bort for å henge den opp igjen, det får bli i neste omgang.

IMAGE_008-1.jpg

 

 

Har en annen lokasjon på denne øya der det går an å strekke holdet til ca 1000 meter og da begynner det virkelig å bli utfordrende å treffe!! :D

 

Det er jammen artig å kunne hente inn igjen kikkerten...........vente.........røyksky........DING!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Hei. :)

 

Var riktignok ikke skjærtorsdag i går, men Kristi Himmelfartsdag. :)

 

Men så utrolig artig ut de bildene du la ut. Så det er nok sikkert morro å skyte på sånne hold!

Selv kan jeg ikke si at jeg har slike skytteferdiger på slike hold!

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Hei. :)

 

Var riktignok ikke skjærtorsdag i går, men Kristi Himmelfartsdag. :)

 

Men så utrolig artig ut de bildene du la ut. Så det er nok sikkert morro å skyte på sånne hold!

Selv kan jeg ikke si at jeg har slike skytteferdiger på slike hold!

 

Sako_35

 

:oops::oops: Det sier vel sitt til hvor høytidelig jeg tar sånt... :oops::)

 

Når det gjelder skyteferdigheter så vil jeg ikke påberope meg å være annet enn veldig glad i å skyte,

men jeg syns helt ærlig ikke at det er så veldig vanskelig å treffe ei plate på 30x30 på litt over 400 meter med anlegg vel og merke.

Tok et par stående og noen få knestående bare for å se....ehehe, bomma med en halvmeter på det beste skuddet :lol: (lett å se treffpunkt i berget ved bom)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...