Jump to content

Prisgunstig låsekasse i Links..


AndersG

Recommended Posts

Mange takk for tips og informasjon - men la det gjerne komme mere, sikkert flere som ønsker seg info om dette..

 

Zastava ser ut til å kunne bli løsningen, men om de selger rett fra fabrikk - eller om de har Norsk representant aner jeg jo ikke. Får sende dem en mail og spørre..

 

Er det løp i 6,5x55 i ei kasse er jo også løpet av interesse, men øvrig vil vi helst plukke sammen selv...

Link to comment
Share on other sites

Remington har ikke korte låskasser i links etter det jeg vet. Vet faktisk ikke om noen som har det. Jeg har fundert på en liten lett rifle i 260rem, men etter det jeg har funnet ut så langt er det ingen korte kasser i links.

 

:shock: Hvafornoe??? Har selv eid både Remington 700 og Tikka 590 i links. Sto senest for 1 uke siden med en Sako kort kasse i hendene. I tillegg til de som allerede er nevnt her og sikkert enda flere som jeg ikke kommer på i farta.

Remington 700

Sako (gml mod)

Tikka 590

 

Eller mener du kort/lita (mini) kasse for .223 og tilsvarende? Du får det også fra:

CZ 527

Zastava minimauser

Link to comment
Share on other sites

Remington har ikke korte låskasser i links etter det jeg vet. Vet faktisk ikke om noen som har det. Jeg har fundert på en liten lett rifle i 260rem, men etter det jeg har funnet ut så langt er det ingen korte kasser i links.

 

Ruger M77 Hawkeye har korte låskasser i links.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...