Jump to content

Litt hjelp med "prosjekt" Baikal enkeltløper


Recommended Posts

Har nett kjøpt "ny" stokk til ei Baikal IJ 18 som eg har. Den måtte tilpassast litt, men no ser det sånn nogenlunde ut. Men det er eit gap mellom baskyllen og fortreet, og eg lurer på om det er forsvarlig å skyte med den. Eller kva eg må gjere for å få den i skytbar stand?

 

normal_DSC00056.JPG

normal_DSC00058.JPG

normal_DSC00059.JPG

Link to comment
Share on other sites

Hmm, eg mistenke at du har ein blanding av IJ-18 rifle og hagle med dårlig tilpassning. Hvis ikkje eg husker feil, så fekk du vel tak i denne ukomplett, så eg har ein mistanke om dette. Det kan også væra utstyr som er produsert i forskjellig tidsrom/produsjonsutstyr og som kan gjere dette. Uansett, so villeg eg vore litt forsiktig med det der prosjektet.

Link to comment
Share on other sites

Stokken kjøpte eg hos Endeve i går... så viss du er sugen på ei kal. 12 kasse og løp, så kan du berre gje beskjed om at eg har sendt deg... kan ta det på Pm, viss du er interesert :wink:

 

 

men det mekanismen er tight og fin, så eg veit ikkje... og den er brukt utan stokk og fortree før :o

Link to comment
Share on other sites

Javel ja, såg han hadd 2 stk sist eg var der inne, men eg er vel igrunn ikkje så sugen på det, men ein veit jo aldri om sånne ting kan komme til nytte ein dag, he, he....

 

Men det er ikkje sikkert at det er eit problem å skyte med, så lenge løpsdelen og bakstokken er tilpassa. Så eg trur eg ville ha tatt sjansen på eit test skudd med den, og sett kva som skjedde. Det er i det øyeblikket du skal knekke den, at den sammenføyningen der, hindrer at løpet skal hoppe av, så eg trur det går bra eg.

Link to comment
Share on other sites

Fortreet på disse bajkalene har vel ingen annen funksjon enn å hindre full knekk/separasjon av løp; Samt å være et "behagelig grep"! :? Det behøves jo heller ikke til oppspenningen av tennnåla.

Jeg har selv skutt med IJ18-rifla mi uten fortreet påmontert...

Jeg vet selfølgelig ikke om det fungerer helt likedan på di hagle (om løp og "låskasse"/baskyle låser perfekt). Dersom den er sammensatt av 2-3 forskjellige våpen av forskjellig produksjonsår hadde jeg nok vært mer skeptisk...

Sett den i benk og trekk av med tråd noen ganger før du sjanser med helsa... 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...