Jump to content

fant seljakt film i dag


TommyK

Recommended Posts

Jeg synes filmen var bra jeg, ga et fint inntrykk av seljakta synes nå jeg da. Det er iallefall veldig lignende slik jeg opplever jakta .

 

Amatørfilm.....er vel kanskje ikke som de profesjonelle, men jeg synes det var greit og få med seg både jakt og situasjonene. Tror også det er litt vanskelig og filme seljakt.....skulle vært mange steder samtidig for å få med seg alt. Og ting skjer fort....

 

Jeg koste meg med filmen....er den eneste filmen jeg har sett (på norsk) vedr seljakt. Finnes det fler er jeg interessert i link.. :D

 

Det er forøvrig også linket til denne filmen via "seljakt 2009" tråden......

Link to comment
Share on other sites

Så du var med på å lage den TommyK? Eller er det bare tilfeldig at du jakter sel i samme område og reklamerer for filmen :wink::lol:

Takker uansett for link! OG, takk til alle produsentspirene som faktisk lager hjemmesnekret jaktfilm. Jeg har sansen for videohusflid - så lenge totalen av situasjoner, kvalitet og nedklipping blir severdig bruker jeg gjerne noen kroner på en DVD.

Link to comment
Share on other sites

........ OG, takk til alle produsentspirene som faktisk lager hjemmesnekret jaktfilm. Jeg har sansen for videohusflid - så lenge totalen av situasjoner, kvalitet og nedklipping blir severdig bruker jeg gjerne noen kroner på en DVD.

 

Det var blant annet dette jeg også prøvde formidle...... :)

 

(beklager sitring direkte under en post, men det er bare for å understreke min post....)

Link to comment
Share on other sites

hehe nordlansdreveren nei eg var ikkje med og laget denne filmen men planlegger en oppfølger til den. Eg bare kjenner han som har laget den eg men de er sånn eg opplever seljakt og syntes derfor at dette var et bra alternativ ikkje noe veldige tilspill men sånn som jakta er om de er proff nei kansje ikkje men den er laga sånn som jakta er ja.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...