Jump to content

Ta inn låskasse med løp/barreled.... UPDATE M/ BILDER


Østengen

Recommended Posts

Kan man gjøre det selv? Eller er det regnet som et helt våpen, og kan derfor ikke tas inn av privatpersoner?

 

Det er snakk om en salong her, hvis det spiller en rolle

-----------------------------------------------------------

UPDATE:

Via arv har jeg nå fått tak i denne. Når vi skulle hente den var den riktignok uten diopter...?

Hva sier dere? Eieren hadde teipet løpet på oversiden med teip som et slags hjemmelaget miragebånd. Jeg dro det av, og det kan se ut som rust, men er bare rester av limet (som må bort). Løpet er i veldig fin stand. Riktignok ser låskassa litt sliten ut? Eller er det bare meg? Har det uansett noe å si?

DSC05838.jpg

DSC05837.jpg

DSC05836.jpg

DSC05835.jpg

DSC05834.jpg

DSC05833.jpg

DSC05832.jpg

DSC05831.jpg

DSC05830.jpg

DSC05829.jpg

DSC05828.jpg

DSC05827.jpg

DSC05826.jpg

DSC05825.jpg

DSC05824.jpg

DSC05823.jpg

DSC05818.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kan man gjøre det selv? Eller er det regnet som et helt våpen, og kan derfor ikke tas inn av privatpersoner?

Ja, det regnes som et våpen, og ja du kan importere selv som privatperson. Er det bare et salonggevær, så lønner det seg nok ikke... Hvor vil du importere fra?

 

mvh,

Cogito

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ok. Hvordan blir det billigere å ikke gjøre det selv? Har kontaktet stenvaag, men jeg regner med at det blir dyrt (Ikke at det ikke blir det uansett).

 

Planen er å få tak i en Anschutz 2013/2007 låskasse. Vet ikke hvor det er lurt å skaffe jeg?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...