Jump to content

ny kolbe til Beretta


skullerud

Recommended Posts

Da skjønner jeg, disse stokkene er så kraftige at vi sliper av dem en del for at de skal kunne brukes til fluktskyting.(Trapp og Skeet++)

Er du sikker på at den stokken ikke passer til deg ?

 

Nei helt sikker kan jeg ikke være. Så god hagleskytter er jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Da skal du nok ikke se bort i fra at den skal være slik som den er, høyden på stokken er en god del viktigere så justerbar kolbekam er å anbefale :wink:

 

Hmm. det er vel heller ikke billig å få ettermontert tenker jeg :shock:

 

Forresten, det virker som om du har god peiling på beretta. jeg har 2 stk brukte på hånda, en sporting, og en "vanlig". sportingen er litt "modda", den andre uoforandret.

kommer nok til å bruke den mest på jakt. prisen er så og si lik (skiller 1kkr). Hva vil du anbefale til mitt bruk? jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg :)

Link to comment
Share on other sites

Hei jeg tror det å bygge om til justerbar kolbekam koster i fra 1500,- kr f.eks Rygge våpen eller hos Gresvig i Askim.

 

Forskjellene på en jakt og sportingbørse er jo at sportingen har en kraftigere stokk bredere sikteskinne og som regel et lengre løp, den vil jo da bli litt tyngre og stødigere å skyte med og koster noen tusen ekstra :wink: så til bane skyting er denne å anbefale.

Nå ser jeg jo at de fleste her på forumet snakker om at de vil ha en så lett hagle som mulig på jakt så det er vel snakk om smak og behag, jeg ville vel gått for Sportingen vist prisen er den samme for jeg syns nå en jakthagle blir alt for lett og vinglete å skyte med men så er jo jeg stor å sterk :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...