Jump to content

Krieghoff trumph spørsmål


grønneberg

Recommended Posts

Hei, har handla meg en krieghoff trumph kal. 12/12-6,5*57R med enkel avtrekker og frittliggende løp.

sett det har vært endel skriverier om denne krieghoffèn kontra merkel sin 96k, noen som har litt meninger rundt dette?

ellers så lurer jeg også på om noen har erfaringer med 6,5*57R kaliberet og også mange meninger om frittliggende kontra lodda løp,

jeg har hatt 3 drillinger før, en blaser, og en zoli, så har prøvd ut denne krieghoffèn nå og er helt over imponert.

må også si at enkelt avtrekk på drilling er helt bingo.

Takker hvis noen kan dele meninger om dette :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Er det gamle Trumph du ha har kjøpt eller den nye "Optima med tre slaglåser " Uansett helt sikkert ei

utmerka børse. Grattis. Jeg tror rett og slett ,hva en velger er smak og behag.

Jeg har Krieghoff er meget fornøyd .Kjenner andre med Merkel som er meget fornøyde med sine drillinger

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Trumph med friliggende pipe i kal. 16/7x57R. Den har to avtrekkere, og jeg er strålende fornøyd. Kan skyte så mye jeg vil uten treffpunktforandring. Du blir nok storfornøyd med den skal du se :), Tidligere hadde jeg en kombi med 6,5x57R og jeg likte det kaliberet, men det er nok en fordel å lade selv for utvalget av ferdig ammo er vel ikke så stort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...