Jump to content

Info om Førland patroner


jedherne

Recommended Posts

Eg har så smått planar om å bygge ei rifle for ei underlydspatron med dempar som kan klare kravet til storvilt. Tanken er å bruke denne på ettersøk med minst mulig ulempe for hunden. Eg ser at Førland har utvikla diverse variantar og har lest om desse tidlegare. 510 Førland er ei aktuell patron. Er det nokon som har info om desse patronene? Kva hylse dei er basert på, ladedata, tilgjengeleghet på ladeverktøy, kva låskasse passar patrona i etc. Kandidaten for ombygging er ein Mauser M67.

Ein annan mulig kandidat er og 510 Whisper. Problemet kan vel være å skaffe komponentar frå USA pga terrorfrykt. Eg er takknemleg for alle innspel.

Link to comment
Share on other sites

Jo, den klarer det - men da skal du ha lange kuler for å oppnå ei vekt på 750-800grs. Det er nok enklere å få til med en .510, men du må uansett være kreativ på kulefronten og enten spesialbestille støpetang med separat/ekstra nesekavitet for støping av kuler med myk spiss, eller kaldpresse og mantle kulene selv.

Link to comment
Share on other sites

du har nok rett at ho ikke holder krave

ho ekpsandere fint lite

for å holle krave sub så må du sikkert opp i 700-800 gns kuler

men i norge buker ma elefant kaliber til skyte mus :lol:

krava til storvilt er feil syns eg de er ok at man må bruke 6.5 på elg men enn hjort å rein

dei kune senkt krava til 6mm syns er

Link to comment
Share on other sites

Kravet til storviltjakt med kulevekt 10gram elle meir er 2200 Joule på 100m. Kulevekt mellom 9 og 10 gram skal ha anslagsenergi på 2700 Joule på 100m.

For å få til subpatron som er lovleg så må kulevekta være høg og kula må ha høg BC. I tillegg trur eg at ein må opp i kaliber 50.

Link to comment
Share on other sites

For å få til subpatron som er lovleg så må kulevekta være høg og kula må ha høg BC.

BC i subhastigheter er omtrent neglisjerbart - det gir overraskende lite utslag om kula har høy eller lav BC på alle praktiske jaktskuddhold med en slik kreasjon. En real plugg med flat og myk nese er det jeg ville brukt på jakt.

I tillegg trur eg at ein må opp i kaliber 50.

Det er ikke nødvendig, men kula blir ganske ekstrem om den er under det.

Link to comment
Share on other sites

Guest loudenboomer
I tillegg trur eg at ein må opp i kaliber 50.

Det er ikke nødvendig, men kula blir ganske ekstrem om den er under det.

 

Er det noen som har testet ut en 750 gr kule i .458? Hvem lager disse custom støpetengene? Hvilken stigning må en her satse på?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett sånne kuler, men hatt dem på tegneblokka og drøftet litt med andre - det skal gå greit å gjøre det. Hos www.mountainmolds.com (klikk på "Softnose Molds" i menyen på venstre side) kan man bestille støpeverktøy. Alternativt kan kulene kaldpresses, men grunnutstyret koster en del om man ikke har det fra før, og de må sannsynligvis mantles, hvilket fordyrer ytterligere.

Link to comment
Share on other sites

Guest loudenboomer
subsonic i .458 er mulig. Bulldog på gamle SL hadde testet i en .458x2". De blir lange, må støpes, men det lar seg gjøre.

 

- hvilken stigning hadde han for å stabilisere 750+ grain kulene?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...