Jump to content

Verden er urettferdig! - Drillingtips


ko-stens

Recommended Posts

Hvorfor var ikke denne til salgs da jeg skulle ha meg kombivåpen?
Du har da svart på det sjøl: Fordi verden er urettferdig ;)

 

Da må jeg bytte ut fruen
Du klarer ikke å få aksept i heimen for å bytte ut kombien istedenfor fruen? Det er tross alt litt enklere for alle involverte parter...
Link to comment
Share on other sites

Støtter den tanken @Ranger :)

 

Men syns trådene hans er mer verdt enn 2,- Kan vi ikke gi en hundrings da, og se hvor mange som blir med :?:

He he, hadde en noe optimistisk forestilling om at hvis innpå 5000 kammermedlemmer spleisa så var det nok med kr 2,- :wink: Men det er jo urealistisk at alle blir med.

 

Men jeg er helt og totalt med på kr 100,- i Raudnakkes drillingfond, og det er ikke av veldedighet, men av takknemlighet for noen av de flotteste, nyttigste, interessante, triveligste og uegoistiske trådene her på forumet! :D Også med tanke på hans eget forslag om egen skoletråd for børseprosjekt og renovering.

 

Målet blir da at 100 menn og kvinns spytter i.

 

Så, hvem flere er med på denne stafetten? Burde det kanskje bli en ny tråd av det? Jeg er glad for at flere tente på idéén min iallfall! :D Dessverre er jeg ikke i en posisjon at jeg kan forestå kjøp og sånt, så andre må ta den biten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...