Jump to content

Silver State Hylser


Geronimo

Recommended Posts

Jeg ble nødt til å ta et søk på google for å finne ut hva Silver State hylser var for noe, og fant blant annet denne siden:

http://www.ssarmory.com/

Ser at Midway USA selger de. Er det noe du har "på handa" eller har tenkt å ta inn til landet, Geronimo?

 

Jeg lar også spørsmålet om kvalitet på Silver State hylsene stå åpent slik at de som eventuelt vet noe mer kan svare.

Link to comment
Share on other sites

er vel ikke helt tilfelle a du sparer alt arbeidet, for hylsehalsene på dreies til tight neck uansett. Og vil vel tro det er en grunn til at "alle" bruker lapua.. Dessuten, du får jo lapua 220 Russian hylsene over disk i norge for ca 650 kr hvis du leter litt.

Link to comment
Share on other sites

-> Geronimo

Du tar oppdraget. Kjøp inn en eske Silver State . Vei og bearbeid dem. Skyt noen ladninger og test disse ut.

Rapporten kan du få lov til å legge ut her .... vederlagsfritt. :D

OK . Skall kjøpe en pakke og teste di. Men på grunn av en knekt fot blir de neppe før i April. :lol:

Link to comment
Share on other sites

er vel ikke helt tilfelle a du sparer alt arbeidet, for hylsehalsene på dreies til tight neck uansett.

 

Kan være at jeg er på villspor, men da dette er ferdige 6mm ppc hylser skulle dete ikke være nødvendig med bearbeiding, :?: men de er jo avhedig av dimensjonen på hylse halsen .Neck i mine to rifler i 6mm ppc er

262.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

da må du nok bearbeide halser..ppc usa har grøvre dim på halsen

 

nå har jeg ingen uarbeidede hylser her, men er ikke en no turn .270??

 

Jeg har også .262 neck, og måtte iallefall dreie halser for å få de nedi kammeret :D, dette gjaldt også

 

de norma 6mm PPC USA hylsene jeg har

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...