Jump to content

Settedie deformerer kule


LabRat

Recommended Posts

Hmm.. prøver meg på ein dobbeltposting her i håp om eit svar før eg reiser heim å prøver meir :)

 

Skulle lade noko treningsammo til 308 i går, men legger merke til at den settedien som eg har lånt deformerer tuppen på kula litt.

 

Eg bruker no eit RCBS sett med 2 dier, hugser ikkje navnet i farten.

 

Dette kan da ikkje vere normalt sidan det er fleire kuletyper som har ganske blaut spiss ? Tenker på å kjøpe meg eit Lee Deluxe diesett, men vil eg få same problemet der ?

 

 

Kula er Partizan 168 grain HPBT.

Kan det vere at den er for lang og spiss for dia ?

Link to comment
Share on other sites

Hvis kuletuppen blir deformert er koppen i seater-dien rett og slett for grunn, har for stor diameter, eller kula for spiss som du er inne på. Kan ikke si jeg har vært borti akkurat dette problemet. Jeg har et gammalt RCBS Die-set i 30-06 som jeg begynte å lade egne patroner med for mange år siden og et 308win Die-set som jeg også har brukt "allverdens" kuler i fra RCBS, men kulene har alltid blitt satt med koppen et stykke opp på ogivalen på kula.

Det kan være en mulighet til at du har fått kopp til et større kaliber.

 

Du er helt sikker på at koppen i isetteren ikke er full av noe som ikke skulle vært der?

Link to comment
Share on other sites

Tok den sund i går og fant ein del drit ja.

Trur faktisk det var mest innbilling og at kulene ikkje var så perfekte som eg trudde.

 

Eg rota litt rundt i pakken på 500 og fant nokon med liknade tegn på frontskade så dei var nok kanskje slik i utgangspunktet.

 

Får ta meg ein tur på bana på laurdag å teste. Spennande å sjå om eg får til nokon samlingar med denne kula.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...