Jump to content

Åpningstider skytebaner i bergen?


hoppalong

Recommended Posts

Kan bare svare for Åsane JFF og vi har ikke organisert åpent på formiddag på riflebanen. Det har hendt at vi har hatt slik skyting rett før jakten, men det har vært basert på en oljearbeider og de er som kjent både ute og inne, og det ofte på kort varsel. :wink: Vi har derfor vært nødt til å annonsere slik formiddagsskyting ganske kort tid i forveien, basert på om initiativtakeren stadig er på land.

Skal vi få til noe slikt mer fast så må vi ha enda flere folk som er interessert i å drive det, og som har formiddagen fri. Så langt har ikke vaktene våre hatt anledning.

 

Jeg tror det er organisert trening hos Fana Skytterlag på Stend enkelte formiddager. Blant annet har det vært en veterangruppe som har trent på 100m på tirsdager. Du kan kontakte dem og høre om det finnes muligheter for å slippe til. Jeg mener at lagets materialforvalter er med og organiserer veteranskytingen.

Link to comment
Share on other sites

Om du melder deg inn i Bergen Skyttarlag og ikkje har noko problem med å skyte på medbragt papp kan du bruke deira skytebane på føremiddag.

Ettermiddager er det vel ofte organisert trening.

 

Du må ligge ute på grusen sjølvsagt, men eg ser ikkje det som noko problem. ta med eit liggeunderlag.

Standplass er overbygd.

 

Det er 100 og 200 m bane på Melkeplassen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Om du melder deg inn i Bergen Skyttarlag og ikkje har noko problem med å skyte på medbragt papp kan du bruke deira skytebane på føremiddag.

Ettermiddager er det vel ofte organisert trening.

 

Du må ligge ute på grusen sjølvsagt, men eg ser ikkje det som noko problem. ta med eit liggeunderlag.

Standplass er overbygd.

 

Det er 100 og 200 m bane på Melkeplassen.

 

Jeg og en kompis var på melkeplassen for en tid tilbake siden. Beskjeden vi fikk var at det var uaktuelt å komme å skyte der utenom organiserte treninger. Det spilte ingen rolle om vi meldte oss inn i klubben. Det morsomme var imidlertid at det lå en veteran å koste seg på egenhånd når vi kom, og dette var tilsynelatende uproblematisk. Så jeg antar vennskap med gutta som styrer sjappen gir visse fordeler!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...