johals Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Lurer på hvordan dette fungerer i praksis, om det blir upratisk ved bruk av skytevest me skinn på skyteside o.s.v... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresm Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Greiner med ferdigmontert hagle som OL Trap, auto trap og ein del nasjonale varianter av trap/skeet etc er det ein kjempefordel. Ol Skeet, nordisk trap og andre uten ferdigmorntert hagle gjer den litt "seige" gummikappen deg absolutt ingen fordeler. Men det fins nokon som er glatte og som går heilt greit. Men om du har gummikappe gjer litt svart eletrikkertape susen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johals Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Men viss det er skinn/lær på skulderen/skytesiden, altså på skytevesten, vil det bli bedre da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raudnakke Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Pachmayr lager en kappe som er helt perfekt til formålet. Den har betegnelsen SC-100, og det som er spes. er at hælen er laget av glatt plast mens resten er av gummi. Har denne på en av haglene mine, og kan anbefale den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresm Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Men viss det er skinn/lær på skulderen/skytesiden, altså på skytevesten, vil det bli bedre da? Har alltid brukt stoff på skytesiden, aldri skinn, så det veit eg egentlig ikkje. Men vil vel tru det blir enno verre med skinn. Men kolbekappe er det minste problemet ein har. Alltid enkelt å fikse det på eit vis, så om det f.eks er ei hagle du lurer på å kjøpe så ikkje la deg stoppe av at den har gummikappe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johals Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Ok, det er nettopp det som jeg har tenkt på Så skal nok gå fint da Takk for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts