John H Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 (edited) Sitter og vurderer og bytte ut min .223 i en Remington i .223. Har lyst på en modell som kan stablisere tygre kuler. Men sliter med og finne ut hvilke snurr som er i mange av modellene. Har brukt Jakt og Frilufts sine sider men det mangler "twist" på mangen. Har også vert inne på hjemmesiden til Remington men fant ikke noe der heller. Kan noen hjelpe meg visst dere har en av de modellene som eg mangler info på: -REMINGTON 700 POLICE LTR...? 1-9" -REMINGTON 700 SPS TACTICAL..? -REMINGTON 700 VTR...? 1-9" -REMINGTON 700 SPS Varmint..? -REMINGTON 700 VSSF II...? Visst noen av dere har noen av disse skriv gjerne inn twist og visst dere klarer og stablisere kuler tyngre enn twist tilsier gi gjerne en lyd om det også! John Edited March 9, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yhaug Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 prøv remington.com igjen Skal stå litt om det der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 REMINGTON 700 POLICE LTR --> 1:9 REMINGTON 700 SPS TACTICAL --> 1:9 REMINGTON 700 VTR --> 1:9 REMINGTON 700 SPS Varmint --> 1:12 REMINGTON 700 VSSF II --> 1:12 Med forebehold om feil, så er dette det jeg fant ut på Remingtons sider... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Remington 700 Police LTR har 1:9 ja, min greier å stabilisere 75grainere som Hornady A-Max og Partizan HPBT Match. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Har tydligvis ikke leita godt nok eg da amstaff! Takker og bukker! John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Fy deg Kjell Olav... Nå blir ikke fruen gla når eg sier at eg må ha den dyreste Men ja, har veldigt lyst på..... Bøllefrø! John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Den ligner ikke på noe annet du har i våpenskapet fra før da? Ny nei...... denne har jeg da hatt lenge.....du har sett den mange ganger.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 11, 2009 Author Share Posted March 11, 2009 Må nok krype til korset og innrømme at den Remington børsa minner lite om den eg har.. Har en mistanke om at det er et "hav av forskjell" mellom disse to. Tror eneste likheten mellom de er at de smeller når du trekker av og har 1-9 i twist.. Ha-ha Har forespørt på pris rundom og levert inn søknad i dag så får vi se... Og de kulene eg har prøvd så langt i 75 grains (Hornady)har eg akkurat klart og treffe et A4 ark , jevnt fordelt over hele arket.... På 70 meter... John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Hadde 700ltr før.den fikk ikke jeg stabilitert 75amax i.men 69 gr scenar gikk veldig bra.er faktisk så jeg savner børsa,men ikke stokken.ellers så har vel vtr gjort det bra i test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Eller en Tikka med 1:8? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobis Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Jeg har en sabatti rifle modell 90 i 223. Er det noen som vet riflestigningen på denne? finner ikke ut av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Har i dag Kjell Olav presentert mitt fremtidige leketøy for fruen. Remington 700 Police LTR, det vil si informert henne om at eg har lyst på og hva denne koster..(jepp, hu fikke vite det ) La jo noe på prisen med tanke på mont av demper osv.. Var greit det visst eg bare kvitta meg med den andre rifla eg har. Va i he.... har eg gjort den siste uka som får ja slik helt uden videre vet ikke eg..? Ha-ha Ser ut til at du er trygg visst du er i Bergens området uansett da.. Hvem er det som sier at det bare er Jul en gang i året..? Her er det Jul titt og ofte.. Søknad er sendt i posten i dag.. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnlight 338WM Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Var greit det visst eg bare kvitta meg med den andre rifla eg har. John er det ikke da bedre å kvitte seg med fruen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Hmm... Sett meg no ikke i problemer her.. Hvem i h... skal da stryke dressen min? Mamma...? Ha-ha Du får sende meg en god pris på denne i stedet.. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.T Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Unnskyld for at jeg vekker denne tråden igjen, men tengte det var mye bedre en å starte en helt ny Remington 700 tråd Jeg bare lurte på hvor man får kjøpt ulike versoner av Reminton 700 LTR eller la oss nå si, hvor får jeg kjøpt en Remington 700 Police LTR billigst mulig? Er det mulig å importere fra USA, eller Cracy-John... hvordan bestillte du din? Takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 http://www.jaktogfriluft.no/ K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.T Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 jadajada, kan linken fint selv og har sett prisen mange ganger. Billigst mulig? anyone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poacher Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Billigst mulig er nok fortsatt J&F/Arendal. De er importør av Remington. Gjør et lite søk på import rifle usa... Kort fortalt glem det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.T Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 hmm, okay. Vet ikke om noen av dere har erfaring med "Jetcarrier"? Det går ut på at de oppretter en postboks i USA og deretter sender pakken til Norge... billig! Dette er bra hvis USA ikke sender varer internationalt. Her er iallefall en artikkel på det, vet ikke om det funker med våpen. http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=518687 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Fikk min betydeligt billigere en nett pris så... Forespør dei gjerne på pris via mail så kansje du sparter noen kr.,.. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardinal Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Dette er bra hvis USA ikke sender varer internationalt. Men er fremdeles ulovlig..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.T Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Okay, tusen takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts