skinner Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 (edited) Storfornøyd? Vet ikke ennå, foreløpig har jeg kun pusset de to nyanskaffelsene. En LRS2 i 6,5x55 og en Offroad i 7mm Remington Magnum. Begge har fått Zeiss 3-12x56 med lys og kompensator. En av de får i tillegg en 6-24x56, blir vel etter all sannsynlighet "sniperen" det? LRS'en er et tungt dråg av en børse, 4.8kg pluss kikkerten, blir vel ikke akkurat den som blir dratt med i bratte vestlandslier på hjortejakt. Da er Offroaden noe helt annet, lett og fin med perfekt balanse. Gleder meg til å prøve, førsteinntrykket er egentlig veldig bra. Sjøl om jeg har unngått disse Blaserne siden de kom. Men, siste tvileren er tydligvis ikke født ennå. Men nå var det ingen vei utenom, bare måtte ha de. Det som lokker er løpsbyttesystemet, kan tynne ut i rekkene i våpenskapet, der har det stått altfor mye som ikke har blitt brukt. Kommer tilbake etter prøveskyting. Edited March 9, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriegh Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Herre Du har vunnet i Lotto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woff Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Hva med en litt mer egnet trådtittel? (Forøvrig var jernene fine! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinner Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Da er trådtittelen endret. Trodde jeg hadde lagt den inn under den allerede eksisterende Storfornøyde tråden, med det var feil. Var vel lykkerusen over at jeg fikk til å legge inn bilder som gjorde at korrekturen sviktet. Og, ikke vunnet i lotto eller arvet. Fjernet en rad (omtrent) fra det da velfylt våpenskapet. Nå er det adskillig tynnere i rekkene, trøsten får være at en del personer rundt om i kongeriket har fått seg noen strøkne våpen, meget BILLIG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Gratulerer med flotte jern Fikk du storhusholdningspriser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Gratulerer så mye med flotte våpen! Skulle gjerne klådd litt på den LRS2`n! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinner Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 He he , burde vel hatt det ja. Gjorde to greie kjøp, LRS'en kjøpt brukt fra en her på forumet, strøken rifle med mindre enn 200 skudd. Offroaden kjøpt ny fra våpenhandler i nærområdet, faktisk billigere enn jeg har sett den andre steder fra. Så da var det bare å slå til. Hadde vært på leit etter en LRS2 i en tid, to dager etter at jeg hadde kjøpt Offroaden datt det ned en mail fra han som hadde LRS'en. Og da var det til å hive ut på spottmarkedet et par rifler til. Dårlige tider for salg nå, havner på litt under halv pris av ny for strøkne våpen. Så nå får jeg bare håpe at jeg blir fornøyd med disse to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts