Jump to content

baikal izh46m matchpistol


Tikka-Sporter

Recommended Posts

Etter å ha meldt meg inn i pistolklubb fant jeg ut at det ville være på sin plass å skaffe en grei luftpistol til litt skytetrening hjemme.

 

Etter å ha sjekket rundt falt valget på en baikal izh 46m

 

Er det noen som kjenner til denne pistolen??? ALT jeg leser av tester er jo helt suverene, og det er ikke ofte et produkt KUN får skryt, slik denne pistolen får. grepet (litt skarpe kanter) er vel eneste ankepunkt, men jeg har da dremel!

 

Reviews sier den mangler konkurrenter under 1000$, og de skjønner ikke hvordan russerne har klart å mekke sammen en slik pistol til 300$, det lover jo bra ihvertfall.

 

Ringte endel sjapper i USA, men de hadde pinadø 4-8mnd ventetid på pistolen, da ventelistene var laaaaaaaaaaaaange. Fant til alt hell ei lita sjappe som fikk inn 20 stk dagen jeg ringte, de hadde 3 som ikke var solgt, da kjøpte jeg og kopisen min hver sin, hehe. Ankomst beregnet til 1 uke......... Kuul

 

Men som sagt, er det noen som har testa denne saken??kuler som går bra, tips mm???

 

All help is appreciated.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...