Jump to content

Ruger DA revolvere...


Hassel

Recommended Posts

Howdy Y'all...

 

Som noen sikkert har registrert har stemmene inne i hodet mitt overbevist meg at fremtiden ligger i Ruger revolvere, både SA og DA :shock: (Dette har nok litt med den nye SP101'n i .327 Fedral Magnum å gjøre)

Men i den sammenhengen så lurer jeg på om noen vet om noen børsiser som faktisk er brukbart kompetenete på rugers doubleaction revolvere. (Enkeltspennerene finner jeg stort sett veien rundt i selv :wink: )

 

Jeg er også på "desperat" jakt etter et .357 / .38 snub løp og ekstra tønne til gp100 (fortrinnsvis blånert) vet noen om noen som kan ha noe gammel liggende? (eventuelt en sliten Gp 100 jeg kan maltraktere og ta deler fra..)

Link to comment
Share on other sites

He he,

 

Når vi nå er inne på Ruger DA, hva med å gå litt retro? Jeg har en Blånert Speed Six i 9mm parabellum og en haug med Halfmoon clips. Skyter or lader som en vind.

 

Å joda Hassel, den er til salgs den også, tror ikke den vil være alt for dyr heller. :wink:

 

Mvh,

 

IHL

Link to comment
Share on other sites

Tja... jeg har faktsik sett noen... men det var grovt misshandlede klubbvåpen i en heller tivlsom komersiell klubb...

vel.. den 357gp100 som hassel referer til her, er faktisk den grovkalibrede revolveren jeg har fått best presisjon utav noensinne: den samla 125 grs frontier over 18grs n-110(hvis jeg husker riktig) i nusselige grupper under 30mm, og det flere ganger, skutt tohands, og ikke bare av meg. dessuten gikk 180grs xtp like bra- hallo-lett å skyte med, presis, tåler juling, brukbart DA avtrekk. hva mer kan man ønske seg?

den var rusten og skrnglete og jævlig- men utslitt!!??

 

Og hvorfor tror du jeg har fått de rare lystene / stemmene i hodet fra? Etter å ha hørt det gnage og gnåle om de dømrade gp100'ne vel.

 

Spørs om det blit Kuhnhausen "ruger revolver mekke boken" på deg til jul 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...